Mylos ga is uit beeld joh!

Het allerbelangrijkste is de juiste balkeuze.. Mylos deze is duidelijk veel te klein voor ons laten we die maar snel aan de kant schoppen..

*speel*speel* rol bal, rol!*

Mylos wat zei ik nou! Deze bal is ongeschikt voor wij als veulentjes veel te klein!

Sorry hoor, ik vind hem zo klein schattig

*Zucht* wat ben je nou voor mietje.. ook geen echte vent!... Offuhhh ben je geen vent meer? *check*

Kijk dit lijkt er al iets meer op! Niet zo groot voor ons, maar voor de kleine veulentjes onder ons..

Hmm ... dit geeft mij toch weer zorgen de indeukkwaliteit is wel absoluut minder *prik, prik*

Oei nog een puntje van afkeuren. Zie je dat rare dingen buitenom dat het ongewenste speciale effecten geeft met hoefballen wat natuurlijk niet eerlijk is, is deze balding ook niet erg prettig met onze kleine hoefjes en beentjes... Sta er dan ook op dat je kriebelvoorziener mits zij deze oneerlijke bal echt wil gaan gebruiken dit rare gatding met tape afplakt!

Al met al dus toch nog een redelijk ongeschikte bal, maar deze hier dat lijkt er toch serieus meer op !

Hoogte voor maatje haflingerbeeb, perfect!

Indeukkwaliteit, *prik*prik*, perfect!

He wat moet dat perfecte baljatter!!

Wegwezen bij mijn bal of ik ga je zoenen!

Pff nou nu we eindelijk de perfecte bal hebben gevonden kunnen we volgende keer bezig met het echte werk, want nu moet ik eerst slapen doen

Meer delen van het handboek lezen?
[KS-ITP] Handboek voor veulens: Gras eten (© by Noya)

weer wat geleerd