Fancy is ondertussen alweer 19 jaar (en dankzij d'r grijze haartjes op d'r koppie noem ik d'r vaak omaatje

Het is een supermoeder, ontzettend lief, voorzichtig en ze let heeel goed op wie er allemaal in de buurt komen en waar de kleine uithangt.

De kleine heeft nog geen naam, beginletter maakt niet uit, dus als je een naam te binnen schiet die je er mooi bij vindt passen, roep maar!
Ze heeft ook nog wat zwakke achterbenen, die slingeren alle kanten op met stappen soms, maar ik verwacht dat dit de komende dagen bij zal trekken

Nog best zwaar hoor, deze wereld buiten de buik van mama, gelukkig wilt deze meneer boomstam mijn hoofd eventjes dragen

Toen begon de zoektocht naar de uier weer.. Issie hier??

Oke vooruit ik zal ook even mijn koppie showen

Is hier dan de uier..?

Ondertussen lacht mama mij gewoon uit omdat ik op gekke plekjes schijn te zoeken

En dan gaat mama ook nog lui liggen doen

Fancy was vanochtend behoorlijk door d'r energie heen, niet zo gek, op 19 jarige leeftijd d'r zoveelste veulentje, ik vermoed ook dat ze misschien last heeft gehad van d'r buik aangezien ik haar na de geboorte van de vorige veulens nooit zoveel heb zien liggen, gelukkig was ze vanmiddag weer een stuk beter en at ze weer lekker

Nog best lastig hoor die lange stelten...

Zo en nu kunnen jullie allemaal zien dat ik een meisje ben!

Eventjes mama influisteren dat ik het heus niet zo erg vond dat ze even moest uitrusten

Ik ging dus maar even gezellig met d'r meedoen

Die dikzak op de achtergrond is Chara, haar moeder is ook Fancy en ze verwacht binnen nu en 3 weken ongeveer ook een veulentje

En ook Djune kwam eventjes om het hoekje kijken, het veulen van Fancy van vorig jaar (nu van mij

Bezig met 't schoonheidsslaapje..

Gelukkig ging het stappen met die lange stelten vanmiddag al beter

Slapen met je mond open, waarom ook niet joh?

Ik heb een klein vermoeden dat ze een kleine onderbeet heeft als ik alle foto's bekijk, morgen ga ik dat eventjes goed in het echt bekijken..

Zo ik ga weer verder met slapen terwijl mams van d'r lekkere en meer dan verdiende maaltijd geniet!