De bevalling is vlot verlopen, niemand was erbij. Omdat Jolinda nog maiden was, had ik er graag bij willen zijn. Helaas werd ik vanmorgen wakker gebeld met het bericht dat er een klein huppelding naast Jolinda stond
. Snel kleren aangetrokken en met standje-just-out-of-bed op mn hoofd naar stal geraced. Stalhoudster was gisteravond om 12 uur nog gaan kijken, geen harsdruppels, helemaal niks. Dus eigenlijk was ze nog niet verwacht. Om 5 uur ging ze weer kijken en stond ze er al droog naast. Plassen, poepen, bokken, stijgeren en knuffelen, ze doet het allemaal. Een allermansvriendinnetje is het. De nageboorte was even zoeken, ik dacht die is er nog niet uit, stalhoudster dacht, die heeft m opgegeten. Niks is minder waar, mevrouw had m verstopt
. Ze moedert ontzettend over Amira, ze hoeft maar een stapje opzij te doen en het is hinneken naar elkaar
. Toen ze vanmiddag even in de binnenbak hebben gelopen werd dat al minder. Moeders is ook helemaal verlieft op haar knappe kind! Genoeg gepraat, jullie zijn benieuwd naar Amira. Amira haar naam betekent gouden prinses in het arabisch. LS zijn mijn voorletters en V is de beginletter van mijn achternaam!
Hier is ze dan, Amira Dahbia LSV.