Na de eerste foto's van vanmorgen zijn hier dan foto's van Aquila dat hij buiten is. Hij is echt super lief en Warona is een hele goede moeder. Allegria de vader is een EAS hengst van Houston en Waronada is een Redford merrie.
Tilmar schreef:Wat een gaaf veulen! Hoe komt hij aan zijn mooie kleurtje? Staat erg leuk naast de donkere moeder.De vader, Allegria, is een palomino
Heel mooi zo naast die donkere mama!Ben benieuwd welke kleur ie nou echt houdt! Z'n oortjes, te lief!
Wat een ontzettend gaaf ding! Echt een prachtveulen, ga je hem zelf houden?Een neefje voor Foxy ook! ( mijn palomino, dochter van bellamy )
Ik ben nu, na twee berichten (deze meegeteld), al blij met mijn bokt-account. Online beschuit met muisjes voor de hele familie!
Wat een mooi veulen!Wat is er met zijn rechter oortje? Is dat nou wat slap of lijkt dat nou maar zo op de foto's?
Vjestagirl schreef:Wat een mooi veulen!Wat is er met zijn rechter oortje? Is dat nou wat slap of lijkt dat nou maar zo op de foto's?Is minstens het derde veulen dit jaar (op Bokt) dat een (rechter)oor heeft dat verkeerd lag ik de baarmoeder.
Echt een heel mooi veulen, qua kleur, uitstraling en bouw. Wat een prachtige contrast met zijn donkere moeder! Geniet er lekker van!
Wat een plaatje zeg . Inderdaad mazzel dat hij dit kleurtje heeft meegekregen! Ben benieuwd naar foto's als ze wat keer uit de kreuk is.