UPDATE Merrie begint al voorzichtig kleine harsdruppeltjes te laten zien Vanavond nog maar een paar keer extra gaan kijken. Ook doet ze al lastiger tegen de shetlanders die bij haar in de wei staan, worden dus weinig uurtjes slaap vannacht maar dat hebben we er zeker voor over! Foto's komen er zo aan
De uier, als je goed kijkt kun je aan de linkse speen een klein druppeltje zien hangen
Ze komt ook steeds meer op stal staan en doet ook meer en meer vervelend naar de shetlanders die bij haar in de wei staan
Wendyy__<3
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-12 09:25
UPDATE Vandaag geboren om 7u15 een hengstveulen. Merrie is gewoon in de wei bevallen, wel meteen merrie en veulen naar binnen gehaald. Alles is super gegaan, kleintje probeerde al vrij snel om op te staan. Is nog wel wat stuntelig maar dat komt wel goed.
Dankjewel allemaal! Hebben alleen een probleem.. Merrie is te bezorgd waardoor het veulen de kans niet krijgt om te drinken. We hebben de merrie al vastgehouden en dat de ander probeert het veulen naar de uier te lijden maar de merrie laat dit niet geheel toe en durft nog wel eens te slaan.. Nu is mijn moeder naar een koeien boer hier in de buurt voor biest te gaan halen. Ik weet dat dit niet de perfecte oplossing is maar het is alleszins het proberen waard zou ik denken.. Hoop dat de merrie het veulen nog laat drinken en dat mijn kleine man het haalt..