Het was aan beide uiers, maar er zat er net nog maar 1.
Ook worden haar banden slap! Nog niet helemaal (zover ik als leek weet) maar ze heeft een behoorlijk ingevallen kont.
Verder ben ik druk bezig haar aan te laten komen, ze krijgt nu:
sochtends 1 schep muslie
savonds 1 schep merrie bix
savonds laat 1 schep slobber.
En onbeperkt hooi, van hoge kwaliteit (speciaal voor haar gekocht, hoezo verwend haha)
Maar toch blijft ze aan de dunne kant, wat vinden jullie?
Tegenwoordig staat ze binnen snachts. Ze heeft een tijd geleden een soort ongeluk gehad, waardoor ze een grote snee in haar been had. Die zat links voor helemaal boven in, zegmaar tussen de "rimpeltjes" ze kon er helemaal niet mee lopen. En dat is buiten natuurlijk niks. Na 2 weken was de hele bende weer over, maar vanaf dat moment heb ik haar daar maar laten staan ze vind het volgensmij wel lekker rustig..
Mieke was nu 3 weken geleden uitgerekend... maaar... dat zij ook niks. het is inmiddels wel 2 weken geleden dat ik haar een jaar geleden had gekocht, en ze is sowieso bij haar oude baasje gedekt.
De vader kan vanalles zijn, ik weet inmiddels wel dat er een grote kans is op een appaloosa
Palomino, of wildkleur kan ook, hij heeft heel weinig standaard kleuren (daar bedoel ik zwart, vos, en bruin mee)
Haar voorgaande topic's:
[KS-ITP] Dikkie dik Mieke telt af!
[KS-ITP] dik-dikker-dikst-nog veel dikker?
Zo, nu de foto's!!

(ze heeft een kale plek op haar hals vanwege een wondje, en een kale plek op haar kont vanwege jeuk!)

dikke buik

Hier kun je wel een beetje haar banden zien!

Op de foto komt het niet zo heel erg over, maar in wekelijkheid is de uier echt mega!

En, wat denken julle, hoelang gaat het nog duren?