Afgelopen zaterdag mezelf dus een Hepsie visit cadeau gedaan en even een blokje om gereden van 230 km.
(vorige keer was 25 februari, dus het werd echt weer tijd!)
En dan zie je dit in de verte...
Een beetje privacy met je bijna jaarling zit er niet echt in, die horde beige fluffy pony paarden veulen beesten is TE gezellig.
Hoe ga je nu foto's maken van je veulen?
Gelukkig nog een fotograaf mee, die veilig aan de andere kant van het draad stond.
Heros in de aanval, wou ook wat quality time.
Poging tot opvoedkundig bezig zijn, ik kreeg ook keurig 4 voetjes... + 4 andere veulens....
Waarvan er 1 mijn staartje wou, de andere mijn borstel en weer een ander wou mijn hondenriem.
Hepsie is niet zo van het aandacht delen en vond dat Hugo niet zoveel aandacht mocht hebben.
Nog een keer opvoedkundig bezig, in de hoop Hepsie even alleen te hebben, echter de hele horde stond er binnen 3 tellen weer bij.
Zoooo, kansloos, ben je in die club...
En ja, ze is een echte naarling, overbouwd? Ze zou het uitgevonden kunnen hebben.
Nog maals poging tot educatief bezig zijn, overal aan mogen zitten en over mogen hangen.
Hummertje aanschouwt het geheel.
Gegroeid? Ja, als kool! Maar het kan me niet snel genoeg gaan, want ik ben zo groot

Hepsie met haar hartsvriendin Hjala.
Zei ik vriendin??
Hjala heeft een heel bijzondere geschiedenis, haar moeder werd getroffen door de bliksem,
dus is ze met de fles/emmer opgevoed door een KWPNer.
En is miss Orange, nog miss Orange? Ja hoor, haar koppie wel.
Van het litteken zie je nu niets meer (had ze midden op haar voorhoofd gekregen, bij vervoer naar de opfok)
https://lh3.googleusercontent.com/-ZNVP ... CF1322.JPG
Volgende keer dus in de gewone ITP.... weg veulen, hallo jaarling!