Vorig jaar op 1 april nam ik Wittje mee naar de hengst Henkie;
Wittje;

en papa Henkie

We dachten dat het dekken niet was gelukt, omdat Wittje Henkie steeds van zich af schopje, maar schijn bedriegt!
Ook dacht ik dat ze daarna nog hengstig was geworden, maar ik vermoed dat dit gewoon 'bitchie' gedrag was naar de andere paarden!
We hebben het dus écht niet aan zien komen! Zaterdag zeiden een vriend en ik wel voor de grap dat ze drachtig was, omdat haar buik wat bewoog.
Maar we hebben dus gewoon het veulen gevoeld zonder dat we het wisten!

Ik had na zaterdag al wel een raar voorgevoel! Bel normaal de eigenaar nooit, maar iets in mij zei dat ik moest bellen!
Er was nog niks aan de hand, maar heb de man wel op het hart gedrukt mij te bellen als er wel wat zou zijn.
En gister morgen was het raak! Ik zat op de fiets en werd gebeld met de mededeling dat er een veulen was geboren!
Ik schok me natuurlijk kapot en was tegelijkertijd zo blij!
Helaas had ik allemaal toetsen en moest ik op school blijven, maar 's middags ben ik gelijk door gefietst en dit trof ik aan;

We besloten ze even lekker naar buiten te doen om even de benen te kunnen strekken!

Zijn leuke snorretje!

Mama nadoen!

En nog een kort filmpje;
Let niet op de stemmen!

Een naam weet ik nog niet! Zat wel te denken aan Joke of DJoke of Joker, aangezien hij op 1 april verwekt is én we steeds grapjes maakte over de drachtigheid van Wittje!

Iemand suggesties?

Ik ben vást niet de enige die helemaal verliefd is op deze knappe man!