We hebben haar Orlaith genoemd (spreek je uit als Orlé), betekent 'golden lady' in Gaelic, erg toepasselijk gezien haar uiterlijk

Ze is van 17 april 2011 en nu dus ruim 6 maandjes oud.
Haar moeder is een rode fjord (waar volgens mij ook fries in zit) en haar vader is een volle fries. Naar verwachting zal ze ongeveer zo rood worden als haar moeder

We hebben haar voor het eerst gezien op 29 augustus dit jaar, bij bokker vrijepaarden. Echt geweldige paarden en veulens hebben ze daar!! Mocht iemand nog een leuk paard of veulen zoeken dan raad ik hen echt aan

We vielen gelijk voor haar, vooral mijn vriend

Daarbij kan hij altijd rijden met mijn pony en gaat hij binnenkort weer lessen met een ander paardje van stal

Dezelfde dag als dat we zijn gaan kijken heb ik ook wat foto's ontvangen van bokker 9jinte9. Nog ontzettend bedankt voor de geweldige foto's! Ik was zelf helemaal vergeten om foto's te maken

Hier een paar van de foto's, deze zijn van 18 augustus:
Met moeders

Haar koppie

Vorige week weer foto's van 9jinte9 ontvangen

En zondag was dan eindelijk de dag dat we haar gingen ophalen! De reis ging erg goed, ze heeft niet geroepen, niet gezweet, gemest oid. Ook tijdens de rit 2x gekeken en ze stond er rustig bij

Nadat we Saffron terug in de weide hadden gezet hoorde we dat ze ook was gaan steigeren, ze stond helemaal te shaken en te zweten op stal. En dat terwijl het zo goed ging

We hebben dus besloten om haar samen met Saffron op de weide te zetten, dat ging super

Natuurlijk zondag ook foto's gemaakt

Ze kent nog niks, maar we hebben alle tijd. Ze mag lekker dag en nacht buiten met de andere paardjes blijven en lekker jong zijn

Hopelijk genieten jullie net zoveel van haar als wij