We hebben gisteren ons mooie mannetje mogen verwelkomen! Maar nu hij is opgedroogd wat voor kleur word het nou? Word hij gewoon bruin, of zit er toch zwart onder, of sabino?
Sabino staat compleet los van de basiskleur. Dus hij is niet of zwart of sabino of vos of bruin....
Vos is vrij makkelijk uit te sluiten als je weet of de ouders wel of geen vos dragen. Zo op t oog vind ik m helemaal niet vossig overigens, die zijn veel rooier.
Op basis van de oorranden op foto 4 zeg ik bruin, maar op basis van alle andere foto's zeg ik zwart
Heb je een duidelijkere foto van zijn oren en eventueel manen?
Ik denk dat je nog even op de basiskleur moet wachten. Als de veulenvacht eraf is wordt het al een stuk makkelijker om te zien. Verder denk ik dat hij splash is ipv sabino. Sabino veroorzaakt namelijk geen blauwe ogen behalve als het samen is met Frame of Splash. Maar omdat de bovenkant van het wit op de benen vloeiend is ipv gespikkelt denk ik dat hij Splash is.
volgens mij kan het veulen alleen sabino zijn als 1 van de ouders, sabino is, en idd, dat is geen kleur maar een tekening. hij is in ieder geval erg leuk, en ik denk ook zwart.
Aangezien het om zo'n jong veulen gaat is de kans groot dat zijn blauwe oogjes gewoon bruin worden, ik denk dat sabino een reële optie is, splash factor zie ik niet zo gauw gebeuren