@Nagano: Hij weet inderdaad dat hij knap is.....
@Sjolvir: Dank je wel! Hij doet ook heel erg zijn best....
@BraveSpots: Dank je wel! Hij wordt alleen maar leuker!
@Ludique: Dank je wel!
@_Biondaa: Dank je wel! Knap is hij zeker en hij word alleen maar knapper IMO
@Laura1988: Dank je wel! Eigenwijs kijken kan hij erg goed maar eigenlijk is hij niet eens zo eigenwijs!
@Frie87: Dank je wel!
@windy1987: Dank je wel! Ik ben ook erg blij met zijn vooruitgangen en dan voornamelijk zijn draf, die word met de dag beter en hij gaat steeds meer bergop draven dus dat komt wel goed! En gaaf is hij al, hij word alleen maar gaver!
@Ragdollcat: Dank je wel! Hij is naast grappig ook nog eens ontzettend lief en dat voor een hengst (hij is zo anders dan mijn andere gefokte hengst (nu ruin en 3)). Ik ben ook erg blij met de foto's want ik heb al een tijdje geen echt goede foto's van hem kunnen maken en nu dus deze kunnen schieten. Dank je wel ook voor het compliment over mijn merrie! Ik ben ook erg blij en trots op haar! Ze doet het super goed....
Even een update'je: Dazzle Me heeft ondertussen uitgevonden dat hij onder de draad door kan en dan staat hij in de weide bij de andere merries met veulens... Maar dan vind hij het ineens eng maar weet dan niet hoe hij terug moet naar mams. Met als gevolg dat hij langs de draad op en neer blijft lopen maar dus niet weet of hij er weer onderdoor kan.
Aangezien ikzelf gister mee moest als begeleider met een oriëntatierit op de manege (niet bij mij op stal) en daarvoor mijn eigen zadel gebruikt heb, moest ik die nog terug naar stal brengen en mijn vriend en ik zijn toen ook nog maar even gaan kijken bij Chennai en Dazzle op de wei. Op het moment dat ik floot (doe ik altijd om ze te laten weten dat ik eraan kom en meestal komen ze dan al netjes naar voren gelopen) hinnikte Dazzle Me HEEL erg hard en hoog en reageerde Chennai ook met een fikse hinnik (en die ben ik niet gewend). Dus aangekomen bij de weide zagen we Chennai aan de ene kant van de draad staan en Dazzle Me aan de andere kant.... ZUCHT! Dus ik ben maar via de merrie weide naar Dazzle Me gelopen maar die was zo over de flos dat hij me niet eens echt dichtbij liet komen, lekker hoor een veulen.... Dus hebben we uiteindelijk de draad losgemaakt (zat niet eens stroom op) en heb ik hem er onderdoor gekregen.
En Chennai hoor ik jullie nu denken..... Nou, die stond gewoon rustig aan haar stuk van de weide en was de rust zelve! Wat ben ik onwijs trots op mijn meisje, bedoel dit is wel haar 1e veulen en dan is hij ineens ergens anders en het enige wat Chennai doet is wachten! Briljant gewoon! Chennai was als veulen zijnde ook al zo'n ik-ga-gewoon-aan-de-andere-kant-van-het-draadje-kijken veulen dus Dazzle Me heeft het iig NIET van een vreemde!
Zometeen maar weer eens gaan kijken hoe het met mijn dame en heer is en dan zal ik weer proberen of ik nog wat leuke foto's kan maken.....
Laatst bijgewerkt door Paint_Lover op 13-06-11 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt