Eindelijk, na een week lang waken bij de stal is Verona op 16-05-2011 om 2 uur snacht's bevallen

Ik sliep al een week in de vrachtwagen bij de stal en kon haar via de camera goed in de gaten houden.
Zondagavond merkte ik dat ze anders was dan de voorgaande dagen. Dus ipv de wekker om 3/4uur te zetten in de nacht deed ik dit om 2 uur.
EN JA HOOR, om 2 uur gaat de wekker, ik kijk en zie dat ze ligt!! Dat aankleden en erna toe.. en ja hoor....... 2 pootjes en een neusje

De bevalling ging uit het boekje, alleen het drinken duurde wat te lang. Hij had moeite met het vinden van de uier en daarmee hebben we hem een handje moeten helpen. Uiteindelijk had hij de eerste melk gekregen en kreeg hij zelf door waar dat te vinden was, Gelukkig!! Maar daar zijn we wel een tijdje zoet mee geweest... van 2 tot half 7 was ik in de stal.. maar wat een ERVARING!!!

Ook een leuk weetje, Verona (moeder) heb ik jaren gereden maar is helaas geblesseerd geraakt. Daarom zijn we met haar gaan fokken, vooral de bedoeling springveulens, maar speciaal voor mij als eerste... een dressuurveulen!!!
Mag ik jullie voorstellen aan dit prachtige ventje:
GUCCI BROWN (zoontje van prachtige jonge dressuurhengst Bordeaux http://www.hengstenstation.com/hssystem ... ?target=58 )

Hij stond te Trappelen van ongeduld om op te staan

Moeder en Zoon

en vanaf zijn eerste uurtjes is het een echte KNUFFELKONT

Eerste stapjes buiten de volgende dag

De 2e dag lekker op de wei met mama mee rennen!!!

Maar phoe... daar wordt je wel heel snel heeeel moe van hoor

Dus ga ik lekker slapen onder toeziend oog van lieve mama..

Lekker in het lange gras

En vandaag 5 dagen oud, Knappe vent toch??

En zooo nieuwsgierig en aanhankelijk!

Zelfs mijn broer vond hem coowl.. en Gucci vond het allemaal reuze interessant

Huh?? wie ben jij??

Oohh.. de broer van mijn baasje.... dan is het goed

Ik word echt al helemaal plat geknuffeld....

Maar ik ben ook wel heel leuk, mooi, nieuwsgierig en lief toch?????