Mn ma was naar mijn appartementje over gelopen omdat ze wakker was geworden van mn merrie. Gaan kijken en toen stond meneer al op zijn benen. Ik dus mn bed uit gekomen en moeder en kind op stal gezet.
Wilde graag dat ze buiten zou bevallen omdat er dan minder kans is op ongelukjes ( tegen de want aan gaan liggen etc) en dus was de baby er eindelijk uit, dus dan snel naar stal warm worden.
We denken dat hij tussen 5 en 6 in de ochtend geboren is.
Ik zei nog tegen mn ma, "ik vind alles goed, hengstje-merrie maakt niet uit, zolang het maar geen vos hengst is." Tja, dat soort dingen moet je ook niet zeggen he!
Ik zal eerst de foto's neergooien, weet dat dat veel belangrijker is dan een heel verhaal. Dus dit zijn de eerste foto's, de rest volgt vandaag wanneer ze weer lekker buiten op de zandbak staan.

Hij wil niet zuigen bij haar. Heeft een beetje uit een flesje gekregen, want moet wel wat binnen krijgen, maar meneer houd nu al van makkelijk. Dus de hele dag maar kleine beetjes geven totdat hij besluit om The Middle Man ertussen uit te halen en het zelf te drinken bij haar...
Ga nu weer even wat laten drinken... zal snel weer updaten... dus houd het in de gaten.