Na het topic en de vele facebook-berichten waarin ik iedereen gek maakte met mijn ongeduld, was het vannacht eindelijk zover!
Om 4.52 ging mijn telefoon om te melden dat antikana begonnen was. Om 5 uur was de kleine er al uit en toen we om half zes op stal aankwamen, huppelde hij al wankel door mama's stal

Nadat antikana 2 jaar geleden een dood veulen op de wereld zette, was het nu dus even afwachten hoe ze dit keer zou reageren.
Het is alleen maar ontzettend meegevallen! Ze verliest hem geen seconde uit het oog en blijft braaf staan tot hij voldoende gedronken heeft.
Hij had in het begin een beetje moeite om te drinken bij mams, maar toen ik om weer naar huis vertrok om vriendlief terug te brengen, stond hij al gretig te drinken.
IK ben zo ontzettend enthousiast en blij met hem, ook al is het een hengst.
Livigno is een Cardento X Palestro van de begijnakker.
Hieronder de foto's van deze morgen. Vanmiddag ga ik er weer naartoe en maak ik natuurlijk nog een hoop droogfoto's!

Meet Livigno! Het hummeltje had net een beetje zijn evenwicht gevonden en werd al onderworpen aan een fotoshoot

Fiere mama... Ze is helemaal gek van haar beeb!

Net zoals ik trouwens!

Het drinken wou niet meteen lukken en daar werd hij toch wel heel moe van!

Het is een ontzettend alert veulen! Hij volgde vriendlief met de camera tot hij op de foto stond

Noem het maar bevooroordeeld, maar ik ben helemaal verliefd!