Op 28 maart 2011 om 01.40 uur is King John (v. Kasparow) geboren!!
Ik sliep al 2 weken op stal, want wilde de geboorte absoluut niet missen! Zondagavond kreeg ik rond kwart voor 10 alarm van Nudine. Ze lag toen erg te kreunen en naar haar buik te kijken, maar het zette nog niet erg door. Ik heb haar toen weer een poos met rust gelaten en ben rond half 12 toch maar naar bed gegaan.
Om 01.15 dan toch weer alarm, snel op de camera gekeken en ja! De bevalling was in gang gezet. Snel de staleigenaren wakker gemaakt en al trillend op mijn benen naar Nudine toe. Ze deed het gelukkig erg goed en om 01.40 was hij er dan eindelijk: King John, een donkerbruine hengst van Kasparow & Nudine (Edelman x Renovo)
Even over de naam: mama Nudine is een paard met gebruiksaanwijzingen. Haar bijnaam is dan ook 'Hare Majesteit'

Euhm, de foto's zijn niet van al te beste kwaliteit. We worden er langzaam beter in

Hier wat foto's!
De geboorte, ging gelukkig allemaal goed en er was ook voldoende afstand van de muur

Meteen op zoek naar de uier

Binnen het uur stond (en dronk) hij:

Eind van de dag eventjes naar buiten, helaas was het niet zulk mooi weer....

De volgende dag was het gelukkig beter. En grote oren betekent een goede springer volgens Arja

En vandaag mochten ze voor het eerst lekker op het gras!

Slokkie tussendoor

Vandaag alweer 9 dagen oud!