Geen blubberwei maar gewoon mooi schoon en wit
Even kort over mijn mannen . Ze heten Wietse (donkere) & Jade (lichtere) En zijn eind mei geboren . Echter een paar dagen nadat degene waarvan ze waren ze had gebracht en de wei gelijk in had gedaan wou ik ze ivm wat slechter weer opkomst op stal zetten maar wat bleek
Ze lieten zich niet vangen en ik had 2 veulens gekocht die nauwelijk in handen waren geweest en op zn zachts gezegt angstig zijn voor mensen... Al met al gaan deze mannen elke week iets vooruit en probeer ik mijn best te doen zodat deze mannen het toch naar hun zin hebben. Ik doe de stal deur open en ze lopen zelf de wei in en uit ik zet het terrein waar ze staan goed af en dan kunnen ze veilig naar de wei toe . Nou ik zal wat fotos plaatsen anders word het toch een lang verhaal.. Voor derest gaat het goed met ze ze eten veel zijn vorige keer bekapt en ontwormd en zijn sindsdien weer een stukje gegroeit 1. Opweg naar de wei

2. Wietse heeft een kort touwtje aan zijn halster omdat hij anders niet te pakken is zonder hem veel stress te bezorgen.

3. Jade

4. Meestal word er nog een beetje genekworsteld

5 Wietse verkent alles op zn gemak

6 Saampjes

7 Wachten op hun middag hooi

8 Wollige jade