Balance is nu bijna 6mnden oud.
Ze is een Reflection x Vitano x Gomel,voor de kenners dus een pony merrie gedekt met een paard.
Balance heeft een werelds karakter,en een additude waar je u tegen zegt!Je zal haar ook nooit sullig rond zien draven,ze is altijd met Flair aanwezig en vind zichzelf volgens mij helemaal geweldig.
Ze is inmiddels 1,5mnd gespeend en doet het super..Ze begingt een grote stoere meid te worden!
Kijk en geniet van My Balance:
Toen Balance nog een iniminie Balance'je was

Stoer de weide wereld inkijken met een beetje steun van mams

En toen was ik een maand en durfde ik afentoe wel een sprintje te trekken bij mams uit de buurt.

Op dit filmpje zien jullie hoe stoer ik lopen kan:
http://www.youtube.com/watch?v=hPiLypXYmTE
Maar het liefst toch lekker opgewekt aan mama's zijde..

En toen begin ik ineens te verharen en werd wel erg donker!

Die periode voorbij begon ik een donkere zelfstandige meid te worden..
Ik was de baas over mijn mama en vond mezelf erg stoer

Toen ik 4 maanden was mocht ik mee naar de keuring erg leuk,lekker rond crossen en keten!Want dat doe je als stoere meid.
Ik liet me niet zo goed zien maar kreeg toch een 1e premie en mocht naar Ermelo.En wat doe je in ermelo:

Nu ik weet dat ze me op de keuring erg mooi vonden ,geef ik graag voor iedereen showtjes weg..

Inmiddels vond ik mama niet meer interessant en was ik toch wel een beetje te stout voor mijn mama dus moest ik op kamers..
Kennis maken met mijn nieuwe familie,die mij na me te knuffelen ineens niet zo lief vond...

Inmiddels heb ik een nieuwe pleegmama.

Tot snel allemaal!

(Voor degene die stemmen op de veulenverkiezing Balance doet ook mee)