Ohh dank jullie wel allemaal !
sanneXjessy
Awel hé, tot nu toe ben ik ook weg van Sandreo.
Ik kon me geen liever veulen inbeelden !! zo lief en gemakkelijk en braaf !! ongeloofelijk. nu hopen dat het zo blijft natuurlijk héhé
En het staat dan vast dat ik zeker nog dek met Sandreo, zeker weten.
Loiz
Oh heb je ook een duitse dog? JAJAJA zag het in je profiel net, schoon ! kei grappig...mijn dog noemt Zeus, gelijk de papa van die van u , wat een toeval
geweldige honden hé, denk niet dat ik ooit een ander ras terug neem.
Zaterdag gaan we trouwens naar een Duitse doggen dag aan zee, met spelen voor hen, wandeling enzov..
waren met 300 doggen verlede jaar op zo een meeting, geweldig gewoon.
Ja kleurtje van t veulen...t is mijn eerste dus heb geen ervaring maar denk dat ze donker donker bruin zal worden zeker.. wou eerst een zwarte maar met sandreo wist ik zowieso da ik bruin zou hebben.
....jaaaaaaaaaaaaaaaa
goed dat het een merrietje is.hihi
Lobke
Ja vind je ze leuk?
ge zou eens moeten komen zien als je eens tijd hebt, echt t is zo een schatteke ongeloofelijk, ze heeft mijn hart veroverd... ik heb nooit zo een gevoel gehad met een paard vroeger. En ge weet hoe zot ik van mijn oogappelke Invierno sta hé.
Met hem gaat het super goed. Heb iemand die hem 2 x week komt rijden en ik verdien er ietsje aan, dus altijd welkom voor mij een paar eurokes hé..en t veulen was voor de verkoop normaal maar ja...
god ik ben een slechte verkoper hihi.
Oh ik zou eens moeten goede dag komen zeggen bij de belgen bokkertjes...als ik nog welkom ben en niet stoor
, ben sinds 2 3 dagen weer wat op bokt gekomen hihi, is jaaaaaaaaaren geleden.
Laatst bijgewerkt door cinv op 24-06-10 23:05, in het totaal 2 keer bewerkt