Toen we bij de kudde aankwamen, was daar een klein hengstje, net geboren. Ik natuurlijk blij, het was het laatste veulen waar ik al op zat te wachten, en alles was goed gegaan. Eigenaresse kwam kijken, en met zijn 3-en stonden we te kijken naar het veulen. Goh zei ik, nou moet die ook nog een naam. Nou zei Jetty, hoe heet je vader? Dus toen heette het veulen Taco. Mijn vader was ontzettend trots natuurlijk, en riep meteen dat hij op de foto wilde met Taco. Dus fototoestel erbij, en hoppa!

Als ik vertelde over de veulens, riep mijn vader iedere keer: en een van de veulens heet Taco! Naar mij vernoemd! Dus hij is echt wel stiekem trots op zijn veulen. En laatst meldde hij dat hij toch wel graag nog eens mee wilde om 'zijn' veulen te bekijken. Nou, geen probleem!
Eerst even proeven of mijn vader wel lekker smaakt..

Om vervolgens op de aanval in te gaan..

En dan uiteindelijk bijna op schoot te kruipen:

En mijn vader vond het ook fijn. Ik vind het zo leuk! Hij ging wel af en toe eens mee om te kijken, maar was nooit zo met ze bezig. En nu vraagt hij de hele tijd hoe het met Taco gaat, en heeft hij zelfs met zijn telefoon foto's van hem gemaakt. Volgens mij is hij stiekem een beetje vlief

En ik eigenlijk ook wel op dit kleine hummel. Hij is stout en stoer, vooral naar zijn halfbroer Joris:

Maar als hij dan moe is, en ik lig in de wei naar ze te kijken, komt hij aangewandeld, plukt wat aan mijn haar, en stort zich naast me neer, om daar vervolgens even te schuppen met een beentje omdat ik een beetje in de weg lig voor hem. En dan vertrekt hij naar dromeland:

Zijn halfzusje Kaatje wilde stiekem ook nog even op de foto, omdat Joris ook mocht..

Ik ben vlieft op mijn kinders

En heerlijk dat je vader er ook zo van geniet!