Op 31 maart is onze merrie Naomi (v.ulft) bevallen van een bruin merrie veulen Faye (Apache x Ulft)!! Faye is het half zusje van de KWPN hengst Webster! Petra (kajanus op bokt) is weer even langs geweest om foto's te maken , hier het resultaat.
Wat heeft ze een mooie hals erop zitten zeg! Echt een leukertje!
wbakelaar
Geplaatst: 04-05-10 14:40
wat een knapperd
Nebron
Geplaatst: 04-05-10 14:41
Wauw wat een knapperd!! Super mooie gangen en leuke kleur + aftekeningen! Stijgeren vind ze ook leuk volgens mij ofniet?! (A) Ben altijd al helemaal fan van Andretti met z'n prachtige nakomelingen!
Wauw wat een knapperd!! Super mooie gangen en leuke kleur + aftekeningen! Stijgeren vind ze ook leuk volgens mij ofniet?! (A) Ben altijd al helemaal fan van Andretti met z'n prachtige nakomelingen!
wat een mooi groot oog zit erin zeg! ben je er zelf tevreden mee? hoe beweegt ze?
RolandHitze
Geplaatst: 04-05-10 15:12
Waaawie Steph, we zijn inmiddels wel wat knappe veulens van jullie gewend... maar dit is wederom weer een plaatje! (Kan ook niet anders met zo´n mooie vader... Hihi.. ) Mooie foto's door Petra!
Wanneer komt het tweede veulen van Apache???
Kajanus
Geplaatst: 04-05-10 16:49
Hee Steph, het was weer eens reuze gezellig en ook voor de verandering was het weer een superknap veulen. We hadden niet van het hele mooi weer maar de foto's vielen me ook niet tegen. Ik had nog wel even een leuke foto van jou erbij verwacht of moet ik die even plaatsen
Getup
Geplaatst: 04-05-10 16:54
Verdorie, weer een knappe Apache! Mooi groot oog en de bewegingen lijken zo op de foto ook zeker niet verkeerd. Hoe krijg jij het voor elkaar Kajanus langs te laten komen ?
RolandHitze
Geplaatst: 04-05-10 17:02
Kajanus schreef:
Ik had nog wel even een leuke foto van jou erbij verwacht of moet ik die even plaatsen