Dinsdag werd ik naar stal gebracht 's avonds met mijn moeder en was ik niet lekker ik stond naar mijn buikje te trappen en af en toe fleemde ik dus de baas nam de temperatuur op en ik had koorts 39º C
. Na een uurtje was de koorts wel afgezakt tot 38,5º C dus toen durfde de baas wel de nacht in te gaan met mij.
De volgende morgen had ik weer 38,7º C dus toen werd de DA weer gebeld voor mij.
Hij kwam om 13 uur en meette mijn temperatuur op en die was 38,6º C en ook luisterde hij naar mijn longen en helaas is over het gehele longveld klinkt de ademhaling verscherpt dus toen kreeg ik weer een spuit en die zou 3 dagen moeten werken. Na de spuit was ik heel boos want dat deed natuurlijk pijn en als dank gaf ik de baas een trap
, sorry nog baas maar hij was voor die enge meneer. Die meneer zei ook dat de temperatuur van mij onder de 38,2º C zou moeten zijn de volgende dag anders zou er nog een keer een DA moeten komen.De volgende dag was mijn temperatuur 38,6º C dus werd er weer met de DAP overlegt.
Er kwam weer een meneer maar die was niet zo eng. Hij keek eerst naar mijn ademhaling en luisterde toen naar mijn longen. Nog steeds klinkt de ademhaling erg verscherpt dus van deze meneer kreeg ik ook een spuit maar ik hield me groot en deed net alsof het geen pijn deed.
Nu krijg ik ook van de baas 7 dagen elke morgen 5cc Baytril, en 14 dagen elke avond voor 50 kilo Sulfatrim. Deze DA wil het nu goed aanpakken
anders kan het zijn dat ik blijvende schade krijg aan mijn longen vandaar dat ik nu aan 2 soorten anti biotica zit na 14 dagen komt deze DA weer langs om te luisteren of mijn longen schoon zijn. Ik slaap
wel veel maar als ik wakker ben dan kun je niets aan mij zien behalve dat ik sneller ademhaal dan een ander veulen. Maar nu genoeg geklets want hier komt mijn verhaal van de grote reus die mij wilde pakken.Donderdag mocht ik weer net als anders lekker de wei op en daar kun je lekker eten.

Sta je lekker te eten zie ik ineens een hele grote schaduw aankomen.

Dus toen maar snel naar Floor.

Toen durfde die grote niet bij mij te komen

Na een tijdje kwam weer die schaduw eraan.

Maar toen de baas een schreeuw gaf liep die grote snel door

Na een tijdje kwam ze toch weer bij mij in de buurt.

En toen zei ze ineens "Ik ga je pakken jij bent de kleinste."

Dus ik riep "Hier die kan je krijgen en gaf een trap achteruit."

Toen keek ik even goed in het rond want meestal loopt er nog een gevlekt monstertje bij de baas in de buurt.
Ik riep naar die grote dat ze mee moest komen met mij.

En liet haar zien dat ik niet de kleinste was in die wei.

"O, je hebt gelijk", zei ze en daar ging de grote achter de kleinste aan.

En toen kon ik weer heerlijk rustig eten.
Wel erg lief, vooral met die joekel ernaast. Hopelijk voelt ze zich gauw weer beter!