Eigenlijk wilde ik dit topic pas over een tijdje openen, maar nadat ik vanmiddag weer prachtige babyfoto's van mijn Kimmes heb ontvangen, heb ik net toch maar de knoop doorgehakt.

We komen jullie weer vervelen.

Ik wil jullie graag laten zien hoe mijn kleine meid haar eerste levensjaar heeft doorgebracht.
Op 14 April 2004 werd er een klein wondertje geboren, hier ergens in Nederland.

Het wondertje kreeg al snel de naam Kim van de Hamstermolenberg, maar werd vooral 'lieverd', 'scheetje' en 'baby' genoemd.

Kleine Kimmie groeide goed en snel, en toen ze 6 maanden oud was, verhuisde ze naar een klein plaatsje in Groningen.

Kim moest haar moeder achter laten en dit had een hele impact op haar gezondheid.

Kimmie werd erg ziek, kreeg hoge koorts en wilde niet meer opstaan.
De dierenarts kwam en gaf haar een paar spuitjes, maar Kim's toestand verslechterde.
Nog één keer kwam de dierenarts haar een injectie geven en hij zei:"Dit is haar laatste kans. Het is erop of eronder."
Als deze spuit niet snel zijn werk zou doen, zou Kim het einde van de dag niet halen.

Maar hoe zwak ze ook was, Kimmie gaf de hoop niet op en mede dankzij haar ijzersterke wil, werd ze weer beter.

Toen Kim weer aangesterkt was, werd ze naar de wei gebracht!

Het werd Herfst en Kim maakte een lekker dik vachtje aan en begon te oefenen op haar gekke bekkies.

Er werd echt heel veel van haar gehouden.

Daarna kwam de winter, die een heerlijke teddy-vacht met zich mee bracht.

En natuurlijk ook veel sneeuw!

Uiteindelijk brak de lente aan...

..en in April mocht Kim haar eerste kaarsje uitblazen.

4 jaar later is er van dat kleine lelijke eendje niks meer over, maar is Kim uitgegroeid tot een mooie koudbloed met een geweldig karakter. http://i50.tinypic.com/k1rh52.jpg
Edit: Nog even een foto van PAPA en MAMA toevoegen.

Veulentje bij mams is niet Kim.
Laten jullie een reactie achter?

!