Jamie is geboren op 3-4-2009 en sinds die tijd reed ik elke dag lang hem als ik naar stal ging..
Na als maar kwijlend langs te zijn gereden, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en eens aangebeld bij het desbetreffende huis waar hij in de wei stond

Onze eerste ontmoeting op het weiland.. Ik kon je niet aanraken, je vond mij maar eng en rende steeds voor mij weg.. Maar ik was verkocht, je lieve kopje kon ik niet weerstaan.
Daarna is het heel snel gegaan, nog geen week later was hij van mij.. Helaas moest hij nog een tijdje bij zijn moeder blijven en was James nog steeds erg schuw (lees bang van mensen)
Nu, maanden later is het de grootste knuffel die er bestaat, loopt netjes mee aan een touwtje, kan zijn voetjes netjes optillen met hoeven krabben en laat zich heel fijn uitgebreid borstelen en knuffelen..
Ik ben zo heel erg blij met dit manneke en trots op hoe hij veranderd is tegen over hoe hij eerst was..
Geniet van mijn manneke

4 maanden, nog lekker bij je mams in de wei..

Jaja, ik ben een mannetje

Onze eerste ontmoeting probeerde ik me achter de boom te verstoppen in de hoop dat mijn nieuwe baasje mij niet zou zien hihi

Hier ben ik een maandje of 6, inmiddels zonder mama maar met mijn nieuwe vriendjes.. De drie musketiers, Zeb, Johnny en ikke

Mijn buuren

En deze foto's zijn van vandaag.. Lekker in de sneeuw aan het spelen hihi

In de sneeuw spelen is ook wel een beetje vermoeiend hoor

hij heeft zo'n lieve, vriendelijk uitstraling, echt leuk dat hij nu al zo'n heerlijke knuffel is geworden