Vandaag weer eens bij mijn dames op bezoek geweest, Esmeetje is nu bijna vijf maanden oud en wordt over vier weken afgespeend (mams komt dan weer naar mij, zij blijft op dezelfde plek in de opfok). Ik vond het wel weer eens tijd voor foto's, anders krijg ik op mijn kop van alle peettantes van Esmee. Om een beetje mooie foto's te krijgen probeerde ik wat actie in het jonge grut te krijgen, nou, daar hadden ze geen problemen mee! Kijk en geniet:
steinstein
Wat is ze toch mooi! En al zo groot! Blijf het kolletje geweldig vinden. Gaat hard he, alweer bijna afspenen. Zie ons nog in spanning zitten voor de bevalling .
Wat een heel mooi ding heb je daar zeg Fiek. En wat een mooie plek zo te zien waar ze staat. Ze heeft een heel sprekend koppie erop. En bijna mama thuis en kleintje daar lekker opgroeien.
Whhaaaaa fiek, wat gaat dat hard zeg als je een paar weken geen foto's van ze ziet! juutje wat een leuk en al groot kind! volgens mij is het echt een dondersteen !!
Breghje
Geplaatst: 07-09-09 08:58
Fieke wat wordt ze elegant!! Zeg tegen haar dat haar hartje afzakt, kennie!!! Het is echt al een minipaardje, heel benieuwd hoe dat opdroogt strakkies.
Mams lekker weer thuis over een klein maandje, heeerlijk!!!
Wat wordt ze groot! Ben nog steeds verliefd op d'r Zo'n leukerd is het
Fifill
Geplaatst: 07-09-09 17:50
Hei Fieke, Ze ziet er prachtig uit, wat een elegant veulen!! Bedankt voor de update, hartstikke leuk om te zien. Groetjes! Natascha uit het Hoge Noorden