Mijn eerdere topic's over mijn merrie
Na 6 jaar toch laten dekken, bijna uitgerekend *14-6-2009*
En over mijn kleine meisje Meet Wahdia Bella F. Geboren op 16 juni 2009

Wahida Bella F.( betekend Unique in het Arabisch ) Bella ( betekend mooi in het Itiliaans ) F. ( de eerste letter van mijn meisjesnaam ) is geboren op 16 juni 2009 om precies 07:00 uur. Helaas was ik zelf net te laat voor de bevalling.
Wat betekend nu haar naam, wordt me nog met regelmaat gevraagt, hier is de uitleg van haar naam :
Wahida betekend Unique in het Arabisch ) Bella ( betekend mooi in het Itiliaans ) F. ( de eerste letter van mijn meisjesnaam )

Net een paar minuten jong

hahaha mama let niet op, ik probeer weg te lopen ...17 juni

Kijk mij eens hard door de bocht gaan ... 18 juni

geen commetaar ... 19 juni

Na lang buiten spelen in het zonnetje, moet je even een middagdutje doen ... 19 juni

Opvoedcursus is begonnen, eerste keer voetjes geven, ben ik niet een knap veulen ... 21 juni

Samen met mijn weide vriendinnetje uitrusten van al dat spelen ... 7 juli

fotomodel Wahida 15 juli

Oh ja, daar jeukt het ...26 juli

Gekke bekken trekken 6 augustus

Samen met mama lekker aan het draven in de buitenbak... 24 augustus

Voetjes van de vloer... 24 augustus
Onze kleine meid doet het super, ze eet bijna alles wat los en vast zit, summerfitkoeken, paprika, banaan, appel <- maar die moet je wel afhappen, want in een appel bijten lukt haar nog niet, brokjes, luzerne, zemelen en uiteraard grasjes en hooi en de melk uit de melkbar van mams.
Voetjes geven, geen probleem, maar soms als madam dr bui niet heeft dan wil ze wel gelijk haar achter voetjes terug hebben.
Poetsen vind ze heerlijk en met een handdoek spelen is oh zo leuk.
Wahida heeft helaas wel een navelbreuk van ongeveer 1 cm. Maar de kans dat die vanzelf dicht groeit is sterk aanwezig , dus we houden haar maar goed in de gaten.
Verder was Wahida met 8,5 week jong ( 13 augustus ) al 102 cm, heb haar niet gemeten toen ze net geboren was, was en nu nog steeds heerlijk aan het genieten van me twee blonde dames.
Iedereen bedankt voor het bekijken en lezen van dit topic, een berichtje achter laten zou leuk zijn.

Hoefjes van moeders en Wahida