Vannacht is uit mijn Merrie jamaica (Caritas x Pretendent) en vader Citango een prachtig merrieveulen geboren, zij heet Engels-Evora. Een groot hoogbening veulen met 4 witte voetjes. Foto's volgen. Moeder en kind maken het goed!
dit is een echt mooi veulen gefeliciteerd ermee en geniet er van, zijn trouwens ook leuke fotos
xxelviraxx
Geplaatst: 11-05-09 18:49
Ik vind het wel een heel mooi veulen hoor. Best stevig gebouwd of lijkt dat maar ?
cara
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 19:04
xxelviraxx,
Dank je wel
en ja ze is best stevig,maar drinkt ook heel mama leeg, ze is echter ook groot. Jammer dat je op foto's de mooie grijze ogen niet ziet!Heeft ze van papa citango.
cara
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 23:19
serhe schreef:
dit is een echt mooi veulen gefeliciteerd ermee en geniet er van, zijn trouwens ook leuke fotos
Mooi gefotografeert nietwaar?en dat allemaal door mijn hele aardige buuf,omdat mijn eigen camera genoeg had van het fotograferen en het loodje gelegd heeft en mooi is ze ja, dank je wel!
KahluaB
Geplaatst: 13-05-09 10:28
Gefeliciteerd !! Nr 3 al ? Jij fokt wel ''stoere'' veulens zeg !
Wat een mooi veulen. Ze zeggen altijd dat ze later als ze uitgegroeid zijn de bouw en verhoudingen terug krijgen van toen ze net geboren waren, nou dat zou bij deze geen straf zijn! Mooi rond is al
cara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-09 21:59
Pollewoppy:
Ja mooi rond is ze he?En ik mag hopen dat ze zo mooi is als ze straks volwassen is, ze is nu 10 dagen oud ,ik hoop ook dat haar loopje blijft zoals dat nu is,maar daar volgen deze week updates over met foto's
Oh ja Horsepicasso: Mams maakt het buitengewoon goed en is als een tijger naar andere paarden als het om haar veulen gaat,ze is helemaal trots!
Na dit weekend zijn de buiten foto's gemaakt en zal ik ze plaatsen,even mijn buuf haar tijd in beslag nemen,voor de kiekjes.
augurk
Geplaatst: 17-05-09 19:28
Weekend is bijna om hoor Cara Ik had helemaal nog niet in dit topic gereageerd volgens mij Flinke dame hoor 3 merrie's wat wil je nog meer
cara
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-09 02:52
@augurk: mooi he, 3 merries , ik ben er ook helemaal blij mee met de baby's uit mijn mooie dames die met pensioen gaan dit jaar.het jonge spul mag het gaan doen nu. Regenachtig weekend he, hoop dat de foto's toch iets goeds gaan laten zien. Evora (genoemd naar een plaats in Portugal) is een beauty!