Netjes om het uur de wekker gezet om te gaan kijken .
Om 10 voor 6 10 min voordat wekker zou gaan voor de zoveelste keer hoor ik ineens een hoop gehinnik .
Ik vlieg onder de dekens vandaan mijn laarzen in .
En snel de 3 dragende mutsen af om te kijken welke zo liep te hinniken .
Tuurlijk de laatste merrie stond staand te bevallen en zag het veulen er zo uit ploppen en op de grond vallen .
Ze zat nog geheel in vlies dus ik vloog de stal in om het vlies eraf te halen en tongetje goed te leggen in mond ,
placenta kwam ook gelijk mee . Toen moeder met dochter maar even met rust gelaten .
De kleine stond gelijk met 3 min al op 4 beentjes welliswaar wankel maar het stond gelijk .
veulen toch maar even drooggewreven want fury had redelijk flinke na weeen en likte het zelf niet droog .
het is een mooi en ohzo pittig merrie veulentje en ze heet vlammetje .
Dr naam is erg toepasselijk aangezien ze licht ontvlambaar is als iets niet gaat na haar zin .

Nou genoeg verteld hier komen de fotos .
eerste foto .

en hier al gelijk stunten om op die 4 onhandige stelten te komen .

kijk dan mama het lukt me wel .

slapen doen we ook gewoon staand want als ik ga liggen moet ik wee proberen op die onhandige dingen te komen .

dan denken ze ook nog dat ik een barbie paard ben ben wel een meisje maar houd niet van roze en zeker niet van dekens die ook nog eens te groot zijn

de melkbar is ook al geopend en toen ik mijn eerste drolletje maakte waren ze gewoon helemaal blij net of ze nog nooit een paard hebben zien poepen .

en wat vinden jullie van haar .
ze is echt mini zelfs het miniveulen shet halster is nog te groot op kleinste stand .
deken voor hondje is zelfs te groot .