dan krijg je dus zo'n plaatje.

Dan besluit je dat het toch wel en heel erg leuke hengst is. Niet uitnederland dus niet zo 1,2,3 te plaatsen. Vreemd bloed dus lekker van die inteeld af. lekker cool karakter en een lekker lijf. Dan ge je je merrie berengen als ze hengstig is.

ze kijkt even rond en besluit dat het er niet gevaarlijk is.
Dan pak je de merrie en doet een staardbeschermer om een dektouw om het pootje en je zet haar vast. waarop mara denk... wat moet ik hier nog mee en beging rond te stampen

Maar dan ziet ze een lekker ding!

jummie, laat maar doorkomen

hij ziet het ook wel zitten. Ze ruikt lekker volgens mij.

hmmm... Ja GOEDGEKEURD!!!

en dan... hoppa

http://i41.photobucket.com/albums/e300/ ... C00094.jpg
Mislukt!
We bleken uiteindelijk net te laat te zijn. en we hebben het de cyclus daarop weer geprobeerd en toe was het raak!
17 dagen na de dekking zijn we weze schouwen. En ze dee zo raar tegen de hengst. Ik had haar nog nooit zo lelijk zien doen!
We wisten dus bijna zeker dat ze drachtig was.
Ze ging ondertussen met mij mee naar Breda om dat op Stoeterij de Vloeiweide te gaan werken. Op een gegeven moment had ik het idee dat ze toch weer hangstig was, want iedere keer dat ze naast een ruin stond en daar contact mee maakte pieste ze van zich af. Met 30 dagen (nadat ze iedere keer van zich van plaste) hebben we haar laten scannen. En ze bleek gelukkig nog gewoon drachtig

Dan komt de eerste keer dat je een foto maakt van jedrachtige muts

100 dagen

150 dagen (aardig gegroeit

ook 150 dagen

180 dagen

200 dagen

jaja op wedstrijd en mooi een 1ste plaats verroverd samen met de hengst Angard

dan mijn dikkie dik op 220 dagen

en gistere 247 dagen

Ik ben heel benieuwd wat er uit komt.
Wat vinden jullie van deze combinatie? geslaagt? of juist helemaal niet?
Ik vind het super spannend!!!