Die laatste foto is ook al zo lief.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die laatste foto is ook al zo lief.
jokari schreef:JoSav schreef:jokari: durf je nog wel op kraamvisite te komen?
Jaweeeeeeel !!
Ik koop haar gewoon van zodra jullie het in je hoofd krijgen, simpel.

Wij zouden helemaal geen veulen moeten aanhouden, maar ze maakt het ons wel erg moeilijk... ze is wel echt zo ongeveer perfect... en het leuke karakter van de moeder zie ik er nu al in terug dus...
Dan krijg je wel een heel uitgebreid antwoord.

(Grieks Latijns vind ik altijd wel mooi klinken, de naam Auri komt ook uit die hoek, mijn 1e pony heette goldy star en in het Grieks Latijns is dat ongeveer Auri Astralis
)
omgekeerde wereld helaas.
dan kan ik het niet anders dan met je eens zijn en je complimenteren voor je kijk erop
. En je hebt zeker gelijk dat de meeste paarden te dik zijn hoor, ook no offence tegen een graasmasker maar een zogende merrie levert vaak nog zoveel in dus dan zie ik ze persoonlijk met wat reserves. Maar ik snap je helemaal!
Het masker is natuurlijk niet zomaar wat, maar afgezien van zich een slag in de rondte vreten en haar tanden in een ander paard zetten
wordt ze in haar verdere natuurlijke gedrag met dit masker niet gehinderd.
Met reserves moet je ook weer oppassen dat het veulen niet te groot groeit, zeker bij een maiden en een maiden met deze geschiedenis heb ik daar niet zomaar voor gewaakt. 

.
lekker kroelen