Heeii
Het is allemaal begonnen met dit topic: GerdjeHoran @ [PP] 2 hengstveulens gekregen, wat nu? We zijn al een paar topics verder en ondertussen zijn Binky en Ollie alweer 8 maandjes oud en ze groeien erg hard
Ze hebben ieder hun eigen karaktertje en het is zo leuk om ze te zien opgroeien. Beide zijn ze erg leerzaam en vinden het geweldig om nieuwe dingen te ontdekken. We maken veel wandelingen waarbij we allerlei mensen tegenkomen die ze graag willen aaien, van kleuter tot bejaarde Binky en Ollie vinden alle aandacht erg leuk en zijn dan ook erg zachtaardig met mensen
2. Mijn Broertje met Binky vanmiddag

3.en ik een paar weekjes geleden met Binky tijdens een wandelingetje

Helaas is de wei waar ze in staan veranderd in een grote modderpoel zonder grasjes... Ze krijgen nu dus in hun eigen stalletje elke ochtend en avond een vol hooinet en savonds een bakje strucomix met een beetje luzerne om ze goed op gewicht te houden
4.
\5.

Ik had ondertussen al langer het plan in mijn hoofd om een extra stukje gras af te zetten zodat ze daar lekker een paar uurtjes per dag op kunnen lopen. 2 weken geleden ben ik samen met mijn moeder een paar paaltjes en schrikdraad gaan kopen zodat ik eindelijk dat extra stukje gras kan afzetten
Binky en Ollie waren er ook erg blij mee dat ze nu een uurtje per dag grasjes kunnen eten. Ondertussen bouwen we de uurtjes op zodat ze niet in 1 keer teveel gras eten maar er wat langer mee kunnen doen. 6.

Binnen een paar maanden komt er achter de wei een nieuwe sloot om water op te vangen aangezien we nu al 2 keer in de afgelopen 2 jaar wateroverlast hebben gehad in ons dorpje. Gelukkig verlies ik niet veel van mijn weitje en blijft er nog genoeg ruimte over. Zodra we een beetje weten hoe de sloot precies komt te liggen gaan we de wei omheinen met houten palen net zoals het oorspronkelijke weitje en dan delen we de wei op in 2 delen zodat het gras kan groeien

7.

8.

Ook zijn de heren voor de 2e keer bij de hoefsmid geweest en beide doen ze dit erg braaf
9.Ollie laat wel zien dat het niet zijn favoriete behandeling is

10.Terwijl Binky ondertussen gezellig met het hondje van de hoefsmid knuffelt

Verder draait hun simpele leventje vooral om de grasjes
11.

12.Ze moeten nog wel leren om met de mond dicht te eten maar dat komt vast vanzelf wel

13.

14.

Dikke kusjes van Ollie en Binky

15.