Oh nou heb ik het verdorie allemaal gemist. Wie verzint het ook een familiediner zonder wifi . Gefeliciteerd met de prachtige man! Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de volgende
Sadira
Geplaatst: 14-01-13 00:09
S.A. Moushtaher S.A Djamal x Ramaylla E.S. Hengstje Geboren op 13 januari 2013, 17:45.
Fototopic zal ongetwijfeld nog wel volgen, met daarin filmpje/meer foto's.
Hij is een echte hallim-kleinkind 1x uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ie dronk, sindsdien weet ie waar ie moet wezen Hij drinkt uitstekend en gulzig
Het was ook voor mij heel onverwacht. Ik had al afscheid van Ylona en Diana genomen van "het zal vast zo'n vaart niet meer lopen, ik moet nu echt naar huis, tot ziens". Dus naar computer gelopen, gezegd dat ik er vandoor ging en spullen opgeruimd. Ik ging naar de auto en er wordt me toch ineens hard mijn naam gebruld
we killen zo de U stream wegens het uploaden van het filmpje van de bavalling naar youtube. de livestream link blijft nog open .. tot we naar bed gaan .. en daarna tot ie er mee ophoud
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-13 00:27
Als je deze foto van moush vergelijkt met deze van mish dan zie je goed dat zijn navelstreng een stuk dikker is.
Gefeliciteerd met deze mooie man! Ben wel een beetje jaloers op zulke mooie lange benen! Hihihi. Ben benieuwd naar de droog foto's! Helaas ook de bevalling gemist.
polleman
Geplaatst: 14-01-13 00:47
Jeemig is dat vaker zo dik SA?? Heb het nog nooit gezien
Janski
Geplaatst: 14-01-13 00:48
Becs schreef:
Oh nou heb ik het verdorie allemaal gemist. Wie verzint het ook een familiediner zonder wifi . Gefeliciteerd met de prachtige man! Ik ben dus ook zeer benieuwd naar de volgende
omnomnomnom * eet zich vol * nog geen seconde ertussen: PAF. en nu lig ik
leuk om het filmpje nog te kunnen zien, gefeliciteerd!
Sieltjuh
Geplaatst: 14-01-13 00:55
Mooi filmpje!
polleman
Geplaatst: 14-01-13 01:01
Janski mooi gemaakt en SA geweldig mooi veulen
YamaSaki
Geplaatst: 14-01-13 01:01
Aaaahw
Janski
Geplaatst: 14-01-13 01:06
"vind ik leuk"
Ik zet hem erbij op FB dan kunnen jullie hem allemaal delen, en vertellen hoe mooi hij is en hoe mooi ramaylla is en wat een fijne mensen bij S.A. het zijn
.. en dat wij hele mooie filmpjes maken en hele fijne cams leveren
en dat we (bijnaaaaaa) noooooooiiiiit storing geven ...
serieus de nieuwe software die we nu voor streamen hebben gaat echt (hoop ik) een hoop betere kwaliteit geven voor de volgende (en vooral minder werk voor mij en de "streamresetter", die natuurlijk mijn vriend is)