Ik wil toch wel graag dat de basis er in zit voor ze naar zijn of haar nieuwe eigenaar gaan.
Tobey is nu bijna 5 maanden en binnenkort is het zover dat hij weg gaat.

In de 1e weken is hij netjes aan het halster en touw naar buiten gegaan, daarna de wei op en zo nu en dan eens wat doen, maar uiteraard hebben we hem lekker veulen laten zijn.

Soms lekker eens moeders mee een wandeling doen of even vast staan voor een heerlijke poetsbeurt.

Vandaag hebben we even gekeken wat hij onthouden heeft van hetgeen wat hij in de 1e weken hier geleerd heeft en wat sta je daar toch steeds weer versteld van wat ze kunnen onthouden ook al zijn ze nog zo jong, die basis gaat er gewoon nooit meer uit

Deze kleine frummel.

Roept hier nog naar moeders dat hij echt nog wil drinken.
Tja dan ga je er maar bij liggen als je moeder toch niet op staat

De tijd gaat snel en voor je het weet is hij zo.

Hier met zijn half zus.
Rara waar ben ik.

Nu even kijken of ik nog weet wat aan een touwtje lopen is en de ''baas'' wou wel even uit testen of de dames het goed geïnstalleerd hebben

ff klikken dit is een filmpje van Tobey
Daar gaan ze weg bij moeders.

Die hond moest ook wel overal bij zijn

Een beetje gewent om een koe vast te houden ipv een paard, maar goed hij deed zijn best

Tobey overigens ook hij geeft kei braaf zijn beentjes

En dat kriebelen is zo lekker dat de ''baas'' zijn buik er ook bijna aan moet geloven.

Onderonsje met de ''baas'' volgens mij waren ze gewoon aan het bespreken of de dames de ''knopjes'' goed geïnstalleerd hadden.

Conclusie van de ''baas'' : De knopjes waren goed geïnstalleerd, hij liep braaf mee en gaf zijn voetjes netjes.