Deze knappe man is op 21 maart geboren. Netjes op 320 dagen dracht geboren om half 12 in de avond. Hij is een Omer 493 x Pier 448. Zijn volledige naam is Silvester Thys E. Zilver & Silvester vond ik heel leuk klinken

We hebben hele mooie dingen meegemaakt en wat fotoshoots! Ik ga hem zeker missen, maar hij heeft echt een goed plekje gekregen. Net als zus Laventhe!
enjoy86 @ [ITP] Dag Laventhe. Tijd om uit te vliegen
Hier een paar mooie momentjes op een rij:
Rond half 12 is Zilver bevallen. Een hele snelle bevalling. Ik zou de camera pakken die naast de stal klaar lag. Maar voordat ik mij kon omdraaien was hij er al

1.

2. Ook heel wat fotoshoots gedaan!

3. Gek op deze knapperds

Hij was zeker anders dan Laventhe. Laventhe vond niks erg. Hij was dan wel wat riller. Maar zeker geen gemenerik
4.

Toen hij 4 weken oud was zijn we na een oproep van Amanda Melchior op Facebook naar de spartelvijver gegaan in Appelscha. Dit was genieten!
5.

6.

Hij was duidelijk geen waterrat

7. Zucht wat een binkie

Ook Ingrid Truijens had een foto avond in Callantsoog georganiseerd. Wat een heerlijkheid om zo te genieten. Silvester vond het erg leuk! Maar nogsteeds geen fan van water

8.

9.

Ik had hem geschoren vanwege de warmte. Hier was hij erg blij mee. Weer lekker racen
10.

Samen met mama in de bak

11.

Toen was het zo ver! De spannende keuring!! Wat was ik zenuwachtig

12.

De laatste fotoshoot samen met mama alweer
13.

Hierna is hij afgespeend wat super ging. Geen stress, ze vonden het beide wel prima

14. Uitladen! Samen met zijn nieuwe eigenaar!

15. Doeg jongen , het ga je goed in Duitsland!