10 juni was moeders uitgerekend en die datum had zij blijkbaar ook zelf in de agenda gezet. Hoewel mama er eigenlijk stiekem al eventjes klaar mee was liet het ventje zich van 10 op 11 juni om 00.33 eindelijk zien! Supergaaf om er bij te kunnen zijn ♥
We hadden twee namen voor als het een hengst zou worden en hebben uiteindelijke gekozen voor Legend of Loki F. waarbij de F staat voor Frija (onze familiemerrie van 26) en Flow mijn oude bijrijdpaardje en Loki's biologische moeder!

nog geen uur oud!
's ochtends vroeg met zuslief naar stal om moeder en kind buiten te zetten, het kleine monster is vernoemd naar de God van de grappen en chaos en dat is hij ook wel een beetje.

"Euuuh mam wat doen we hier?!"

Moeder en kind even charmant als altijd!
Later die dag was het tijd om de twee weer naar stal te brengen en het halstertje even te passen!

Als hij zo kijkt lijkt hij sprekend op zijn biologische mama hihi mijn lieve grote gekke merrie ♥

Eventjes wat passen en meten!
De volgende dag even de goede camera mee genomen en wat geweldige foto's van Loki gemaakt! Nu al trots op hem!!

"Ik kan er bijna bij, bijna, bijnaaaaa"

Zijn kwalificatie voor ezelveulen van het jaar 2016!

Nog even een keer goed lenig doen!
En dan zit het er alweer op! Ik ben super superblij met hem en kan niet wachten op heel veel jaren samen!! ♥♥♥

Tot snel en een reactie zouden we heel leuk vinden!