Dit kleine meisje kreeg de naam Monnikenburg's A Dream Came True.
Haar roepnaam is Lilly en onze kleine meid is echt heel klein.
Lilly is de dochter van onze AMHA merrie Ginny (Kaufmann Blazing Crimson) en onze eigen AMHA en NMPRS goedgekeurde hengst Bucky (Camelot Countries Buckeroo Dream).
Mijn eerste AMHA veulentje, en dan nog een merrietje ook, en dan nog prachtig buckskin met 2 blauwe ogen.

Kraamvisite

Lilly was bij de geboorte wel erg week op de kootjes maar deed het best goed.
Helaas zijn na 1 week haar beide knietjes gaan knakken naar de buitenkant dus vandaar dat ze nu 2 prachtige blauwe spalkjes heeft die ik elke avond afdoe en smorgens weer aan doe zodat haar beentjes sterker kunnen worden.

Gelukkig heeft onze kleine berggeit geen pijn en vliegt ze vrolijk alle kanten op met haar gepimpte beentjes. Ja ik vertel haar elke morgen dat alleen hele speciale paardjes zulke mooie beentjes krijgen.
Toch is het niet makkelijk je meisje zo in spalken te zien lopen, doet pijn en vooral al die onzekerheid of het wel goedkomt.
Op 18 maart jl gebeurde er nog een wondertje.

Onze welsh A merrie Talasha beviel om half 5 smiddags van een prachtige dochter genaamd Monnikenburg's Dreamcatcher.
De vader van Star zoals we haar noemen is ook weer onze AMHA hengst Bucky.
Dit is echt een geweldige combinatie en we hebben er ook zo met smart naar uitgekeken.

Dus onze meiden zijn halfzusjes maar zo verschillend haha