Ze is afgelopen maandag samen met mama verhuisd naar de kudde waar zij uiteindelijk in de opfok zal blijven.

Uitsloofstertje

Samen met haar vriendinnetje Caithlin

En weer met mams op pad.

Groetjes
Nienke
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
whitneyvdw schreef:ik keek net in je profiel,wat is brego een schitterend dier,die kleur is echt heel mooi,en wat een bewegingen,een geweldig paard.ik zag dat star een nakomeling van hem is.dan word ze zeker heel mooi,de merrie is mooi,maar ik vind hem ook helemaal fantastisch,en ik was ook helemaal weg van je katten,wat zijn abesijnen toch mooi,ik wil je heel veel succes wensen,met je beesies.
Allegra schreef:Ohhh het is echt zo'n mooi meisje! Dat bekkie![]()
Sterre vond ik ook al zo leuk, in het echt ook, mooi compact gebouwd.
Kan me nog herinneren dat ik een keer Toril in Oss was met Frida, stonden we met zijn drieen te kletsen bij het hek van de grote. Sterre stond er bij te knuffelen, en volgens mij draaide een van ons de schouder ofzo weg uit de opening, Sterre bedenkt zich geen moment, hoofd omlaan, schouders naar voren en hup het hek uit het bos inZe was gelukkig ook zo weer te vangen, wilde gewoon even buiten kijken hihihi. Op dat moment is het niet zo leuk maar dat moment staat me zo bij nog.
Star kijkt wel een beetje als haar mamma vind ik (ook al heb ik die niet veel gezien), alsof ze echt nadenkt bij wat ze in zich opneemt ipv het gewoon 'beleeft' zegmaar.
whitneyvdw schreef:ik keek net in je profiel,wat is brego een schitterend dier,die kleur is echt heel mooi,en wat een bewegingen,een geweldig paard.ik zag dat star een nakomeling van hem is.dan word ze zeker heel mooi,de merrie is mooi,maar ik vind hem ook helemaal fantastisch,en ik was ook helemaal weg van je katten,wat zijn abesijnen toch mooi,ik wil je heel veel succes wensen,met je beesies.
Aniekepiek schreef:Hoe weet je dat ze silverdapple is?