Helaas al wel het een en ander meegemaakt, want lieve mama Pistache is op haar sprong en kogel gaan staan in stal, en dat ging ontsteken en ze had een scheur in haar kogel zitten.
Na 10 dagen veel rust, antibiotica, ontstekingsremmers en pijnstillers is onze Luun er bijna helemaal bovenop. (Hier en daar nog wat verdikkingen, maar dat trekt langzaam aan weer weg)
Luna is 9 Juli geboren en haar volledige naam is: "Hija De La Luna"
Voor ons op de weide is het Luun, of luuntje.
Luna's mama is Pistache (JazzXBelisar) en haar Papa is de gelderse Sirius.
Luna wordt al echt groot, want ze staat bijna alleen nog maar bij mama als ze wilt drinken.

En ja, mama staat veel in de schaduw met de rest van de kudde in dit weer. Dus Luna is zich stevig aan het vermaken met Douwe de 2 jarige shetlander!
Ik ben dus Luna!

Zo af en toe helpt ze Douwe even met kriebelen, Douwe heeft namelijk erg veel last van Kriebels!
Alleen, vind mama Douwe niet zo lief helaas. Hier kwam ze mij even waarschuwen dat dit écht niet mocht en zijn we heel hard weg gerend!

En gisteren heb ik voor het eerst kennis gemaakt met deze enorme groene Appel....!

Af en toe even bij tanken bij mama... En dan kunnen we weer verder!

Ook heb ik al kennis gemaakt met de leider van de kudde. Al weet ik nog niet echt wat ik nou van hem moet vinden...

Dit was het weer voor deze keer, Ik ga lekker slapen en sorry van de foto kwaliteit!