Centrale merriekeuring

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Centrale merriekeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-16 14:13

Hey,

Zijn er meer bokkers die met hun pony naar de Centrale merriekeuring mogen? :)

Groetjes

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 12:25

Helemaal niemand :(

Wij ( TS en ik ) zijn druk aan de slag geweest met Julie. Nu deze week de laatste puntjes op de i zetten en alles weer bij elkaar pakken. Zaterdag gaan we weer van start. Duimen, duimen, duimen voor een goede uitslag!

Jacky_x

Berichten: 15
Geregistreerd: 02-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 21:22

Ik hoorde dat er maar heel weinig merries (met hun ruiters) meededen. Volgend jaar kom ik ook met mijn merrie rijden om de kroon titel te behalen. ben jij nog geweest? en hoe ging het? en wat voor proeven moest je doen?

ik weet dat je heel veel op de site kan vinden maar ben wel benieuwd naar jou ervaring :)

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 23:31

Helaas is mijn merrie nog geen voorlopig kroon, dus de verrichtingen hebben we niet gedaan. Zou al wel mogen natuurlijk, zodat mocht ze in de toekomst voorlopig kroon worden, ze direct kroon is. Maar ze is er zeker nog niet klaar voor, vooral springen onder het zadel doen we zelden.

En ze is nu 6 maand drachtig, dus echt hard trainen doen we ook niet meer :Y) Toevallig verwacht ik het eerste veulen van de broer van jouw pony! :P

Jacky_x

Berichten: 15
Geregistreerd: 02-03-16

Re: Centrale merriekeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:58

Jammer, misschien zie ik je volgend jaar wel op de merriekeuring, mijn merrie is bij de 3 jarige voorlopig kroon geworden dus die verrichtingen moeten wel gaan lukken met wat training. Wat leuk! hoorde dat hij inderdaad nog niet heel veel had gedekt maar dat word vast en zeker een mooi veulen met de stamboom die vaders heeft. Ben benieuwd! Mijn merrie is nu 4/5 maanden drachtig van sulaatik's Mancinie dus dat word veel new forest veulen vreugte.