Maar Sabientje11 je hebt in een ander topic deze advertentie geplaatst. Een MOD heeft het topic niet voor niets verwijderd. Wat je doet met dit topic, praten over een advertentie, mag niet! Hoop dat een MOD snel ingrijpt.
Sabientje11
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-13 13:50
Dat wist ik niet, maar heb hem aangepast.
mirgino
Geplaatst: 12-06-13 13:51
voor new forrest vragen ze echt veel geld
buurvrouwtje heeft voor haar 9jr dochter pas een 14jr gekocht van net 140cm heeft ooit Z gelopen bij vorige eigenaar , jaar niks gedaan behalve af en toe buitenritje zat een leuk zadeltje bij 2500 euro beestje was toen beetje mager en spierloos, vond het toen echt teveel maar nu hebben ze hem een tijdje hij is super mooi geworden en is super braaf nu vind ik hem zijn geld waard
maar pony van de adv vind ik in deze tijd absurd hoog!
Ik begrijp niet waarom je niet gewoon een leuke dressuur pony koopt. Want je wil dressuur rijden toch? Dan kun je voor dat geld beter een goede dressuur pony kopen lijkt mij...
Als je een dressuurpony wilt moet je natuurlijk ook niet zoeken bij een springpony. Als het een allround pony of dressuurpony zou zijn, zou dat er wel bij staan. En er staat inderdaad bij wat de vraagprijs is, als de pony je heel erg aanspreekt zou je natuurlijk kunnen bedenken of het in de buurt zit van wat je uit wilt geven. Maar als je maar 2000-2500 euro te besteden hebt, worden deze mensen niet blij als je contact met ze opneemt.
dit is hetzelfde als je gisteravond erop hebt gezet... je haddaar toch al wel genoeg info gekregen?
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 12-06-13 14:03
Voor taxaties van een New Forester hebben we het centrale topic [NF] NewForest taxatie-topic! Max. 2 foto's!. Voor een pony te taxeren heb je toestemming van de eigenaar nodig, in dit geval de verkoper.