regio Oost organiseert een voorjaarsrit op zaterdag 26 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

starlet

regio Oost organiseert een voorjaarsrit op zaterdag 26 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 18:27

Voorjaarsrit met New Forest pony’s.

Op zaterdag 26 mei organiseert de regio Oost een voorjaarsrit voor ruiters en menners met een New Forest pony. De rit gaat dwars door het Kroondomein “Het Loo”, bij Apeldoorn. Dit is het grootste aaneengesloten landgoed in Nederland, vol met uitgestrekte bos- en heidegebieden.
De rit zal starten en eindigen bij de familie Braat aan de Greutelseweg in Wenum Wiesel, waar we om 10 uur zullen verzamelen. Erik Braat zal onze gids zijn tijdens de rit, die tot ongeveer half 3 zal duren. Onderweg wordt een stop ingelast, zodat we onder het genot van een hapje en een drankje extra kunnen genieten van de prachtige natuur. Ook na afloop van de rit eten en drinken we nog wat met elkaar. De kosten zijn 7,50 per persoon, dit is inclusief drinken en eten. Opgeven kan door het sturen van een mailtje naar nf.oost@hotmail.com met daarin je naam, adres, telefoonnummer, naam van de pony en afstamming. Inschrijven is mogelijk tot en met maandag 21 mei. De gehele rit is voor eigen risico.

conejo

Re: regio Oost organiseert een voorjaarsrit op zaterdag 26 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 18:44

Lijkt mij heel leuk om mee te doen. Als mijn pony weer helemaal hersteld is en op conditie doe ik waarschijnlijk wel mee, even kijken of het onder het zadel word of voor de wagen...

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 19:35

Dat zou ontzettend leuk zijn Inge!!!!!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 20:50

Ga je zelf ook mee, Lette?
Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om eens mee te doen met poown en koets. Wat is de afstand van de tocht, en rijden we als groep of ieder voor zich?

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:25

Hoi hoi!
Ik ben er zelf ook bij, maar dan wel zonder Puck. De afstand weet ik niet precies, we zullen zo ongeveer 3 uur onderweg zijn, met een stop. Waarschijnlijk gaan we met de groep, maar dat is ook afhankelijk van de inschrijvingen...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:42

Ga je bij mij mee op de koets als groom :D ? 3 uur is wel lang voor een enkelspan marathonwagen met menner + groom. Maar het lijkt me wel erg leuk :j

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:49

oeeehhh wil ik ook... haha

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:50

Als groom op de koets met Ster ervoor? Of met Roos meedoen?

starlet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 23:12

gem schreef:
Ga je bij mij mee op de koets als groom :D ? 3 uur is wel lang voor een enkelspan marathonwagen met menner + groom. Maar het lijkt me wel erg leuk :j

dat wil ik wel hoor...... dus kom maar op...

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:02

gem schreef:

Grappig, ik heb me ook opgegeven met Ebo voor de wagen en wij gaan met 3 of 4 volwassenen op de wagen. Ik vind dat hij dan maar een keer eens wat harder mag werken :+
We hebben nog even de tijd om zijn conditie verder op te bouwen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:14

Ik denk dat Ebo wel een wat stoerdere pony is als Ster :j .

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:16

Ebo blijft wel trekken en geeft niet op.
Ik heb wel besloten om mijn eigen wagen mee te nemen, die is minimaal 75 kg lichter dan die van mijn vrienden. Scheelt toch weer in het totaal plaatje.