Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Ik ga wel kijken, maar doe niet meer mee.. Helaas
Heb vanaf mijn 9e elk jaar meegedaan, maar we hebben alle new forest pony's te koop staan en eigenlijk zouden ze nu al weg moeten zijn, dus we hebben niet meer getraind. Heel jammer, had het er gewoon een beetje moeilijk mee toen ik las dat je je pas kon inschrijven
MArl0esJuh schreef:Ik vind het jammer dat er geen rubrieken meer worden uitgeschreven voor volwassen met startkaart op een NF pony anders had ik zeker meegedaan. Nu kan ik alleen met sportpony mee doen en om alleen daarvoor naar Ermelo af te reizen vind ik een beetje zonde van m'n tijd.
supertammy schreef:MArl0esJuh schreef:Ik vind het jammer dat er geen rubrieken meer worden uitgeschreven voor volwassen met startkaart op een NF pony anders had ik zeker meegedaan. Nu kan ik alleen met sportpony mee doen en om alleen daarvoor naar Ermelo af te reizen vind ik een beetje zonde van m'n tijd.
Hetzelfde hier... ben er ook al eens achteraan geweest in de hoop dat de 18+ ruiters ook mee konden doen aan de officiele proefjes. Helaas!!
MArl0esJuh schreef:supertammy schreef:Ik vind het jammer dat er geen rubrieken meer worden uitgeschreven voor volwassen met startkaart op een NF pony anders had ik zeker meegedaan. Nu kan ik alleen met sportpony mee doen en om alleen daarvoor naar Ermelo af te reizen vind ik een beetje zonde van m'n tijd.
Hetzelfde hier... ben er ook al eens achteraan geweest in de hoop dat de 18+ ruiters ook mee konden doen aan de officiele proefjes. Helaas!![
Misschien handtekeningen actie houden?Rijden wel meer volwassenen op een NF pony dus ik vind dat het makkelijk moet kunnen. Aantal jaar geleden hadden ze het nog in het programma staan.