ik ben benieuwd wie zijn forest laat dekken dit seizoen en door welke hengst? ik ben van plan mijn forest ook te gaan dekken. Ben nog druk aan het zoeken voor een hengst. Mijn moeder heeft hoppenhof's hero in haar gedachten maar ik ben er nog niet over uit.
Condesa
Geplaatst: 09-04-11 19:48
Ik zit er ook nog over na te denken, maar twijfel wel aangezien mijn merrie alweer 18 jaar oud is.. Eerst maar is kijken hoe het veulentje van dit jaar wordt, en in welke conditie de merrie dan nog is.
Ik weet nog niet zeker of we gaan dekken dit jaar. Laat eerst alles maar gezond geboren worden:))
Maar als we dekken wordt het een merrie van Polsbury Popey en/of een merrie Oosterbroek Sergio met Sweet Forest Wizard
sandra86
Geplaatst: 10-04-11 21:22
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik mijn merrie laat dekken. Over de keuze welke hengst ik evt zal nemen ben ik ook nog niet over uit.
LadyDaily
Geplaatst: 11-04-11 16:59
Ik wil ook graag mijn merrie dit jaar laten dekken. Maar is nog niet zeker en ook weet ik nog niet welke hengst we nemen. Hebben jullie al eerder een veulentje gefokt?
Wij verwachten half juli een veulen van Versace. Ik wil liever niet zo laat in het seizoen opnieuw dekken, maar Mirte vind het héérlijk om mama te zijn en ik heb nog niet de tijd om haar intensief te rijden. Weet dus nog niet wat ik doe. Heb nog een dekking tegoed, maar ga zowiezo eerst maar eens de bevalling afwachten. Kijken hoe ze zich daarna voelt. Pas dan besluit ik wat ik doe
LadyDaily
Geplaatst: 15-04-11 15:02
Ik heb een dekking gewonnen van brummerhoeve's boss Dus waarschijnlijk gaan wij wel een veulentje fokken bij mijn merrie.
Oh wat leuk LadyDAily! had ik ook wel willen winnen haha. Ik ga 1 mei in Vorden kijken. Hebben ze een show ook met new/forest hengsten en dan kiezen we er een uit
Nadal
Geplaatst: 24-06-11 13:08
Onze merrie is voor de 3e keer drachig en nu voor de 2e keer van Wellhouse Sportsman.
Onze merrie staat nu bij Stal Koetsiershoeve in Nijbroek. Gaat bij Esse Golden Bigwig. Zeer benieuwd wat voor veulentje daar uit zal komen.
trishvm
Geplaatst: 25-06-11 15:20
onze merrie Wicked Polka Dot v. Valentino gisteren drachtig gescand van Lex!!
carien13
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-11 19:57
balloon schreef:
Onze merrie staat nu bij Stal Koetsiershoeve in Nijbroek. Gaat bij Esse Golden Bigwig. Zeer benieuwd wat voor veulentje daar uit zal komen.
Orlando komt daar ook vandaan. Mijn pony heeft daar ook gestaan van de dekking. Hij heeft alle hengsten wel laten zien. Esse Golden BigWig is ook een erg mooie hengst maar was niet de beste match
Hygge
Geplaatst: 02-07-11 09:28
trishvm schreef:
onze merrie Wicked Polka Dot v. Valentino gisteren drachtig gescand van Lex!!
Helaas niet dit jaar... Had gehoopt dat we dit jaar zouden verhuizen, naar een huis met stukje grond. maar gaat niet door... dus ook maar niet gedekt. Wie weet volgend jaar.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-07-11 13:51
Geen volle forester, maar wel een merrie van Kantje's Ronaldo. Ze heeft nu een veulen van Verdi aan de voet, en vanmorgen is ze gescand en er was een kloppend hartje, ze is nog steeds mooi drachtig dus. Ditmaal van de hengst Bovenheigraafs Camillo.
Gem
Geplaatst: 06-07-11 20:01
Ik wil komend jaar flink gaan mennen en heb de verleiding dus wederom kunnen weerstaan . Nadeel is wel dat ze nu af en toe gruwelijk hengstig is .
LD: is je merrie nu idd door Boss gedekt?
LadyDaily
Geplaatst: 06-07-11 20:54
Jaa volgende week word ze voor het eerst gescant. En anders word het weer een ritje van drenthe na den bosch
Hier is de Segio merrie inmiddels voor de 3de keer dit seizoen gedekt en volgende week maar scannen of het nu wel gelukt is. De Popeye merrie wordt volgende week voor het eerst gedekt.