Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
www.newforestpony.nl schreef:De wedstrijden staan open voor berijders en menners die lid zijn van de KNHS en die een startkaart
hebben voor pony rubrieken. Dit jaar hebben we geen rubrieken voor deelnemers met een startkaart
bij de paarden.
supertammy schreef:www.newforestpony.nl schreef:De wedstrijden staan open voor berijders en menners die lid zijn van de KNHS en die een startkaart
hebben voor pony rubrieken. Dit jaar hebben we geen rubrieken voor deelnemers met een startkaart
bij de paarden.
Hmmm... jammer hoor.Weer geen officiële proefjes voor mij als paardcombinatie.
xTinkertje schreef:Ja waar?
Kan niet echte info vinden
supertammy schreef:
naomi_s schreef:@supertammy: jammer dat je dit jaar wéér buiten de boot valt
xTinkertje schreef:[ja dat had ik al gezien... Maar ik wou weten wat de hobbyklasse was en wat ik daarvoor moest kunnen / doen
En wat daar gebeurt
En hier staat alleen over het inschrijven..![]()
Ik kon DIE info niet vinden en toen werd er hier gezegt dat :'''wat dacht je van zelf even naar de site gaan, aanklikken en lezen?''
gem schreef:xTinkertje schreef:[ja dat had ik al gezien... Maar ik wou weten wat de hobbyklasse was en wat ik daarvoor moest kunnen / doen
En wat daar gebeurt
Ik kon DIE info niet vinden en toen werd er hier gezegt dat :'''wat dacht je van zelf even naar de site gaan, aanklikken en lezen?''
Kijk schat..... als je leest, staat er dit:
OVERIGE RUBRIEKEN
DRESSUUR
Voor niet-startkaarthouders: Hobbyklasse B-dressuur (proef nummer 4). Let op! Maar 1 proef!
en verderop:
MENNEN
Voor niet-startkaarthouders: Hobbyklasse B-dressuur (proef nummer 74) en vaardigheid (+40).
en over het inschrijven:
3. Inschrijven kan uitsluitend online (http://www.newforestpony.nl), samen met een geldige startcoupon (niet voor hobbyklasse, sport- of menpony en dressuurbelofte).
Zo moeilijk is dat toch niet??
gem schreef:xTinkertje schreef:[ja dat had ik al gezien... Maar ik wou weten wat de hobbyklasse was en wat ik daarvoor moest kunnen / doen
En wat daar gebeurt
Kijk schat..... als je leest, staat er dit:
OVERIGE RUBRIEKEN
DRESSUUR
Voor niet-startkaarthouders: Hobbyklasse B-dressuur (proef nummer 4). Let op! Maar 1 proef!
en verderop:
MENNEN
Voor niet-startkaarthouders: Hobbyklasse B-dressuur (proef nummer 74) en vaardigheid (+40).
en over het inschrijven:
3. Inschrijven kan uitsluitend online (http://www.newforestpony.nl), samen met een geldige startcoupon (niet voor hobbyklasse, sport- of menpony en dressuurbelofte).
Zo moeilijk is dat toch niet??