Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_AAASCHAAA_ schreef:Stalnaam is niet verplicht hoor. Wij hebben ook geen stalnaam, veulens krijgen bij ons altijd 1 naam geen zinnetjes of extra woorden/namen erbij maar het mag wel.

,, uhhm zou kunnen er zit meestal een blauwe of gele sticker op het stamboek of paspoort met een nummer. Meestal komen ze van Utrecht van de paardenmarkt geloof ik. Tja ik hoor nogal vreemde verhalen over wat ze met dat bloed doen enzo maar ik ben er zelf niet op tegen. Het dekbewijs ligt nog bij de vorige eigenaar maar zodra hij wordt in geschreven weet ik het.
Wij hebben elk jaar andere paarden dus ik weet nog niet zo veel over de new forest. Ik vind Fjorden altijd super leuk maar die zijn er niet veel in de omloop op de markt. Van de herfst ga ik miss naar de keuring met het veulen. Met de moeder ga ik maar niet want het is nogal een ouderwets type (nogal dik) ik dacht dat het een ardennertje was toen ik haar voor het eerst zag haha.. arjavdham schreef:Heb ik gelezen,, uhhm zou kunnen er zit meestal een blauwe of gele sticker op het stamboek of paspoort met een nummer. Meestal komen ze van Utrecht van de paardenmarkt geloof ik. Tja ik hoor nogal vreemde verhalen over wat ze met dat bloed doen enzo maar ik ben er zelf niet op tegen. Het dekbewijs ligt nog bij de vorige eigenaar maar zodra hij wordt in geschreven weet ik het.
Wij hebben elk jaar andere paarden dus ik weet nog niet zo veel over de new forest. Ik vind Fjorden altijd super leuk maar die zijn er niet veel in de omloop op de markt. Van de herfst ga ik miss naar de keuring met het veulen. Met de moeder ga ik maar niet want het is nogal een ouderwets type (nogal dik) ik dacht dat het een ardennertje was toen ik haar voor het eerst zag haha..