Karakter van nakomelingen Justice H.R.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lemonyellie

Karakter van nakomelingen Justice H.R.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 16:15

Ik heb een jaarling staan van Justice H.R., een hengstje en een vriendin van mij heeft een 3 jarige merrie van deze hengst. Beide hebben snel de neiging te bijten en trappen en zijn vaak koppig en chagerijnig. Nou vroeg ik me af of dit toeval is of dat jullie dit herkennen in de nafok van Justice H.R.?

Groetjes Lemonyellie
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 06-01-10 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt

darinka

Re: Nakomelingen Justice H.R.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 23:05

Ik heb een 7jarige merrie van justice maar ik herken het niet sorry, make is onzettend lief heeft nog nooit getrapt of gebeten.

trishvm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:02

ik heb het al eens gehoord van iemand op een keuring,die had dezelfde ervaring.
zelf ken ik geen justice persoonlijk.

Juul_Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:16

Ik reageer geloof ik wel wat laat, maar ik dacht misschien heb je er wel wat aan.

Ik heb zelf 2 pony's gehad met als vader Justice hr. Het zijn beide merrie's en de een was ongeveer 5 toen ik haar kreeg en de andere 2,5. De toen 5-jarige, met de naam Vivian van de Run, heeft als moeders vader Brummerhoeve's Boss en de toen 2,5 jarige, met als naam Sita, heeft Ralph als moedersvader.

Vivian was een hele brave pony met een super fijn karakter, liet eigenlijk alles toe. Leerde gemakkelijk en deed braaf haar ding. Aanhankelijk was ze ook zeker.
Sita daarentegen was als jonge pony erg druk en had weinig geduld. Ze was zeker geen knuffelpony en was lastig in de omgang. Opvallend was dat ze toen we haar zadelmak maakte super braaf was en het heel goed deed. Na een tijdje begon ze wel heel erg uit te proberen met rijden, maar dit ging snel over. Wel is ze niet de makkelijkste pony met rijden. In de omgang is ze wel veel braver en geduldiger geworden in de loop der jaren.

angel_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:24

Ik zie vaak pony's van Justice H.R. in de hogere klasses springen, volgens mij zijn het goede springpony's met een fijne instelling als ik ze zo bekijk.

Juul_Ania

Re: Karakter van nakomelingen Justice H.R.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 13:36

Ik heb met Sita ZZ gesprongen en met springen was het een super pony (heeft nog nooit gestopt!!!) en met Vivian sprong ik B met punten voor L en was ook braaf, maar was wat klein en ze had een hele andere bouw dan Sita.
Ik zie ook veel goede Justice nakomelingen met springen, vaak een goede mentaliteit, maar sommige zijn wat zwaar gebouwd (mijn mening).