Ik ben op zoek naar een dekhengst voor mijn New forest D merrie. Kenmerken mijn pony: - Leeftijd: 4,5 - Grote maat - Bruin kleur (weinig wit) - Vader: Nieuwmoeds patrick - Moeders vader: Corso
Ze is koel in der koppie & erg leergierig maar wel erg dominant. Voor de rest is ze nog niet in de sport en geen keuringen gelopen. Maar ze is nog jong en ze heeft zeker sport aanleg. Alleen lichte zomereczeem!
Ik ben opzoek naar een hengst die ook koel in zijn koppie is en ook leergierig maar minder dominant. Ook mooie gangen(betere galop) En liefst ook nog appart kleurtje.(bijv berkhofs higgledy piggledy) En hij moet geen zomereczeem door fokken!!
Als TS specifiek een New Forest hengst zoekt hoort het topic wel hier, alleen is dat niet echt duidelijk in de openingspost.
Gem
Geplaatst: 15-12-09 17:54
Wat vind je precies apart? Naast valk (b.v. Sulaatiks Versace, Kantje's Appart) is schimmel tegenwoordig ook apart te noemen; zijn er niet meer zoveel van. Daarnaast zweetvos (b.v. Jacodi's Bo's Barclay). Over z.e.: bij mijn weten is het nog altijd niet bewezen dat z.e. uit te sluiten valt.
lisannevosje
Geplaatst: 31-01-10 16:37
heey, ik heb ook een NF van Nieuwmoeds patrick X Corso zij is al twee keer gedekt door Lex en ik vond bijde veulens mooi