Geen familie - alleen op de wereld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Geen familie - alleen op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:40

Mijn NF komt uit Engeland, welke nog meer? Hij is een afstammeling van Silverlea Dougal, een hengst waar in NL volgens mij nog nooit iemand heeft gehoord :D
Wie heeft er nog meer een NF die echt uit Engeland, Southampton stamt? En verstaan ze Engels?
Tegen die van mij moet je echt easy zeggen ipv rustig als je wilt dat ie rustiger gaat lopen, haha.
Dit is m:

Afbeelding

liberty

Re: Geen familie - alleen op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:25

Wij hebben ook een paar echte engelsen op stal staan, eentje heeft 5 jaar in het wild gelopen, en is nu 14 jaar in NL, waarvan 12 jaar van ons. Ze heeft Meadowsweet Magpie, moet je maar even op googlene

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:19

Haha, wat leuk! Een paardje dat alleen Engels verstaat!
;)

Ik ken er 2 die uit engeland komen.
Maar ik weet niet precies welke stal enzo, ik weet alleen dat ze uit engeland komen haha!

Gaaf, lijkt me wel heel leuk om een Engelstalig paard te hebben haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 11:23

Die van mij komt uit Canada, en reageert ook op Easy. Mede omdat ik het er ook inhou, de stemcommando's in de western zijn namelijk in het Engels. Zo reageert haar dochter (in Nederland geboren) daar ook op.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-09 17:48

Yep, I know, zie harnachement, ik ken de termen ook ;) Ik hou ze er ook in, vind het ook wel grappig om te zien. Hij reageert niet heel erg goed op whhooaaa, dus die term kan ik gelukkig nog naast he easy gebruiken in het bos mocht ie niet goed remmen. Ik zal niet meteen een smakkerd op zijn nek maken.