Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sanniej6 schreef:hoi,
je hebt een leuke pony hoor!! ik ben helemaal fan van de foresters!!:D
Ik denk dat je jou pony zo tussen de €3500,- en €4000,- wel kan verkopen.
het is een mooi beestje en zo als je beschrijft een brave en leuke pony voor de sport.
succes ermee.
Nell_ schreef:Ik denk dat dat best wel heel veel geld is hoor. Je hebt een leuke pony, maar ik denk dat je excl toebehoren maar 2000 kan vragen max. Ook omdat ze nog maar net onder het zadel is, en dus nog helemaal groen!
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je pony nog 5 centimeter zal groeien. Waarschijnlijk zal ze ongeveer zo groot blijven als ze nu is. Wel een mooi dier en fijn dat ze zo braaf is! Blijf wel voorzichtig en doe rustig aan met springen als ik nog een tip mag geven.
goeroe schreef:Nell_ schreef:Ik denk dat dat best wel heel veel geld is hoor. Je hebt een leuke pony, maar ik denk dat je excl toebehoren maar 2000 kan vragen max. Ook omdat ze nog maar net onder het zadel is, en dus nog helemaal groen!
Dat lijkt me iets realistischer inderdaad.Eerlijk gezegd denk ik niet dat je pony nog 5 centimeter zal groeien. Waarschijnlijk zal ze ongeveer zo groot blijven als ze nu is. Wel een mooi dier en fijn dat ze zo braaf is! Blijf wel voorzichtig en doe rustig aan met springen als ik nog een tip mag geven.
S_R_A_H_A schreef:Nell_ schreef:Ik denk dat dat best wel heel veel geld is hoor. Je hebt een leuke pony, maar ik denk dat je excl toebehoren maar 2000 kan vragen max. Ook omdat ze nog maar net onder het zadel is, en dus nog helemaal groen!
nee de fokker verkoopt deze ponys nog niet onder de € 2500