Hoeveel is men new forest merrie waard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_R_A_H_A

Hoeveel is men new forest merrie waard ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 21:35

Hallo, wegens overgang naar de paarden ben ik genoodzaakt binnenkort men superlieve merrie Joly's
Cherry te verkopen. Ze is 3 jaar wordt op 11 augustus 4 jaar. Is nu een kleine d-pony ( rond m 40-41) maar zal uitgroeien tot een maatje 45-46. Ze heeft zeer chique gangen ideaal als fokmerrie.
Dit is haar afstamming: mooie bloedlijn
V: Joly's Romeo V: Kantjes Ronaldo V: Waterhof pretendent M: wiske barbara
M: Kantjes Violetta V: Duke's Forest Apollo M: Kantjes Wilma 3

M: Joly's Wobke V: Priory Prickle V: Tomatin Golden Gorse M: Priory Polyantha
M: Joly's Promise V: Rusty M: Brummerhoeve's Danny Bonita

De merrie is sinds een maand onder het zadel. De kindjes poetsen haar, doen haar hoefjes, zadelen ze op , zelf met het bitje is ze doodbraaf ze kruipen er zonder zadel op . Joly kent de longe heel goed en kan gelongeerd worden aan dubbele longe. Ondertussen kan ze ook haar basis dressuur stap, draf en galop, haar figuren ze is makkelijk vooruit, te sturen en goed in haar overgangen. We zijn nu ook bezig met ze in vrijheid op een correcte manier te laten springen. Over 2 weken beginnen we ze te leren springen hier is ze heel goed mee in vrijheid.
Ik zoek dus veel mensen die hier een ongevere vraagprijs van kunnen neerzetten

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZJKXJQHY
dit zijn enkele foto's van haar

S_R_A_H_A

Re: Hoeveel is men new forest merrie waard ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 21:47

Niemand ?

sanniej6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 21:57

hoi,
je hebt een leuke pony hoor!! ik ben helemaal fan van de foresters!!:D
Ik denk dat je jou pony zo tussen de €3500,- en €4000,- wel kan verkopen.
het is een mooi beestje en zo als je beschrijft een brave en leuke pony voor de sport.
succes ermee.

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 22:12

sanniej6 schreef:
hoi,
je hebt een leuke pony hoor!! ik ben helemaal fan van de foresters!!:D
Ik denk dat je jou pony zo tussen de €3500,- en €4000,- wel kan verkopen.
het is een mooi beestje en zo als je beschrijft een brave en leuke pony voor de sport.
succes ermee.

bedankt voor je reactie !
Ja inderdaad is het een doodbrave pony dat kan je je niet voorstellen.
Ik hoop dat er nog mensen zullen op reageren want ik weet het echt niet i.v.m de prijs enzo

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:35

Ik denk dat dat best wel heel veel geld is hoor. Je hebt een leuke pony, maar ik denk dat je excl toebehoren maar 2000 kan vragen max. Ook omdat ze nog maar net onder het zadel is, en dus nog helemaal groen!

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:59

Nell_ schreef:
Ik denk dat dat best wel heel veel geld is hoor. Je hebt een leuke pony, maar ik denk dat je excl toebehoren maar 2000 kan vragen max. Ook omdat ze nog maar net onder het zadel is, en dus nog helemaal groen!

Dat lijkt me iets realistischer inderdaad. ;) Eerlijk gezegd denk ik niet dat je pony nog 5 centimeter zal groeien. Waarschijnlijk zal ze ongeveer zo groot blijven als ze nu is. Wel een mooi dier en fijn dat ze zo braaf is! Blijf wel voorzichtig en doe rustig aan met springen als ik nog een tip mag geven. :o

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 13:05

Nell_ schreef:

nee de fokker verkoopt deze ponys nog niet onder de € 2500

S_R_A_H_A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 13:06

goeroe schreef:
Nell_ schreef:

Dat lijkt me iets realistischer inderdaad. ;) Eerlijk gezegd denk ik niet dat je pony nog 5 centimeter zal groeien. Waarschijnlijk zal ze ongeveer zo groot blijven als ze nu is. Wel een mooi dier en fijn dat ze zo braaf is! Blijf wel voorzichtig en doe rustig aan met springen als ik nog een tip mag geven. :o

ow ja zal ik zekers doen we zijn nu stilletjes begonnen met sprongetje van 40-50 en dit neemt ze zeer goed op

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 14:08

S_R_A_H_A schreef:
Nell_ schreef:

nee de fokker verkoopt deze ponys nog niet onder de € 2500

Maar het is toch jouw pony en niet van de fokker? Ik denk dat je erg veel geluk hebt als je er 2500 euro voor kunt krijgen, op meer moet je echt niet rekenen. Je pony is nog groen en veel mensen zoeken een D-pony die boven in de maat zit. Daarbij gaan we alweer richting het stalseizoen en de markt ligt op zijn gat, dus ik denk dat het verstandig is om je niet rijk te rekenen. :o

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:26

2500 euro is idd erg veel geld. Vooral in deze tijd van de crisis :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:41