Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gem schreef:Dit zijn iig een aantal nakomelingen van haar. Gekopieerd uit de Allbreedpedigree.
Horse Color Sex Year Sire Dam Breed
BROWN STONE FLASH G 2000 RALPH3 GREVENRITS AQUAMARIJN NEW FOREST PONY Edit
GREVENRITS GREVERITA M RALPH3 GREVENRITS AQUAMARIJN NEW FOREST PONY Edit
MORION5 G 1993 YOUNG WINSOMES ADRIAN GREVENRITS AQUAMARIJN NEW FOREST PONY
Misschien heb je er iets aan.
Ik denk dat het New Forest Pony Stamboek je wel aan meer namen kan helpen. Bovendien heeft Starlet, hier op Bokt, een enorme database van NF - pony's.
Peterina schreef:foto van haar zoon Morion (aka 'Night Chellow') met onderaan contact info van eigenaar: http://www.sporthorses.be/ponys/detail_ ... dvid=15084
gem schreef:Als ik een beetje google kom ik vaak de naam tegen van een mevrouw Schoneville - vd Kamp, uit Kamperveen. Het zou me niet verbazen als zij fokt onder de naam Grevenrit's. Ik vind dan echter niet alleen NF pony's maar ook NRPS'ers.
Je kunt natuurlijk ook het stamboekbureau bellen. Zij weten vast wel wie er bij de naam Grevenrit hoort.
Gem schreef:Als ik een beetje google kom ik vaak de naam tegen van een mevrouw Schoneville - vd Kamp, uit Kamperveen. Het zou me niet verbazen als zij fokt onder de naam Grevenrit's. Ik vind dan echter niet alleen NF pony's maar ook NRPS'ers.
Je kunt natuurlijk ook het stamboekbureau bellen. Zij weten vast wel wie er bij de naam Grevenrit hoort.