wie heeft er een nakomeling van de hengst: Arenberg's Maurits? want ik heb een pony en dat is 1 van de nakomelingen van hem.
liefs, Sanne
Live01
Geplaatst: 06-05-09 20:23
hallo,
ik heb een pony die een zoon is van arenbergs maurits hij is een new forrest van 1.30m. hij kan heel goed springen maar met dressuur is hij wel een beetje sterk en eigenwijs maar hij kan ook heel erg lief zijn.anders stuur je me je email, mijn email is rcwielart@quicknet.nl want het lukt niet om een foto van banjer mijn pony te plaatsen
groetjes charlize
caro29
Geplaatst: 03-07-09 10:49
ik had een arend'sberg maurits vorig jaar verkocht. Loopt nu 4 span. Mooie merrie maar wel een met een eigen wil. Kon enorm springen. Was ook een mooie merrie om te zien
Ik heb een hengst van de hengst Arenbergs maurits GEHAD. Hij zal nu 4 of 5 jaar zijn en ruin en donkerbruin tot zwart van kleur en ong 1.35 Newforest x dartmoor
papiernaam; Twinkle b ik noemde hem gyzmo.. Ik ben al heel lang naar hem op zoek maar kan hem niet meer vinden
angieHH
Geplaatst: 07-12-09 16:29
Ik heb 2 pony's met Arendsberg Maurits aan moeder's kant. De witste van de 2 zelfs dubbel, want ook de vader kwam uit Arendsberg Maurits (uit samenweiding geboren...inteelt dus....maar een bikkel van een pony!)
Loveyouuxxxx
Geplaatst: 19-05-11 20:03
Ik heb ook een nakomeling van Arenberg's Maurits.
Naam: Ariena Hoeve Kasper Geslacht: Ruin Leeftijd: 13 1.400m Kleur: bruin Moeder: Ariena Hoeve Bea Vader: Arenberg's Maurits Ik rij Dressuur en ik spring met hem. Het is een super schattige poony (L)
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 16-08-11 11:40
Ik rijd ook en nakomeling!!! Echt een geweldige knol!! Heb een super band met haar, ze is wel wat pittig met rijden & vooral buiten rijden, maar dit wordt steeds beter (is ook pas sinds april echt onder het zadel!) Ga in Oktober officieel met haar starten tussen de paarden!!!
Naam: KCT's Charon Geboortejaar: 2003 Geslacht: Merrie Stokmaat: 1.435 m Afstamming: Arenberg's Maurits x Oleander
Wij hebben ooit een veulen gefokt bij een Oleander merrie. Kwam een leuk beestje uit, maar wel eentje waar pit in zit Hij is jaren geleden verkocht en ik weet op het moment niet waar hij is en wat hij doet. Hij liep M1 dressuur bij de vorige eigenaresse.